Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
Naciremus schreef:Passen wel maar ik denk dat die te diep zal liggen en bovenaan niet aansluiten met de motorkap Tenzij het binnenste in een 93'er bouwt denk ik.
Zou eens moeten passen heb hier een prà en post 86'er staan.
Als je dat zou willen doen. Ben er eigenlijk wel benieuwd naar.
Berichten: 33
Topics: 6
Lid sinds: Apr 2012
los weber spruitstuk B18 / B20 op
Ebay.de
Berichten: 4.340
Topics: 257
Lid sinds: Mar 2005
Drk schreef:Als je dat zou willen doen. Ben er eigenlijk wel benieuwd naar.
Die omgekatte is toch een post 86er met zo'n grille?
Ik vind het zelf niet mooi staan op een late 240.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Berichten: 3.259
Topics: 176
Lid sinds: Nov 2005
Iemand deze al eens bekeken?
Ziet er niet slecht uit en de prijs is ook leuk.
Waar zit de dubbele bodem/kat-in-de-zak/lijk-in-de-kast? of is hette mooi om waar te zijn?
[h=1]volvo 740 d24tic 2.4L turbodiesel intercooler AIRCO 1986[/h]
Berichten: 1.298
Topics: 26
Lid sinds: Mar 2008
Ik lees:
voorbanden vernieuwen
en het geheel even rondlopen
verder een nette auto met zeer veel potentie om
klaar temaken
lakwerk heeft wel een paar krasjes hier en daar
de volvo heeft al een nederlandsekenteken
volvo is geimporteerd uit frankrijk dus
keihard
auto heeft minimale kleine plekjes
bouwjaar 1986 dus helemaal
belastingvrij
het is geen nieuwe auto
IK heb er geen verstand van en heb deze wagen niet gezien
maar om hem helemaal 100% te maken heb je denk ik nog
wel een paar grijpstuivers nodig. Toch denk ik dat dit best
een aardige koop zou kunnen zijn vooral als je alles zelf kunt.
Berichten: 1.451
Topics: 16
Lid sinds: Apr 2009
Deze vergelijking snap ik niet...
Citaat:uit frankrijk dus keihard
Maar aan het uiterlijk is zo op de foto's niets te zien. En zou er gelast moeten worden dan zit dat niet in het zicht en is het relatief goedkoop (omdat je niets hoeft te spuiten enzo)
Ik denk dat het voor de handige Harry een hele leuke wagen is. Moet je misschien alleen nog een beetje verdiepen in de diesel motor.
Berichten: 570
Topics: 17
Lid sinds: Jan 2011
marktplaats: 628658767
Bouwjaar 1986 met enkele uiterlijke kenmerken van een ouder model...
Berichten: 2.476
Topics: 125
Lid sinds: Dec 2006
Volvo Eindhoven schreef:marktplaats: 628658767
Bouwjaar 1986 met enkele uiterlijke kenmerken van een ouder model...
Lijkt een originele NL turbo die waarschijnlijk na enkele jaren showroom op kenteken is gezet! Zal wel in 84 van de band zijn gerold....... Lijkt best aardig .....
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Berichten: 909
Topics: 51
Lid sinds: Mar 2005
nee hoor dit is gewoon de marktprijs in deze staat.
Als je interesse hebt
gewoon gaan kijken.
Het enige dat ik kan verzinnen is dat de motorisering niet klopt en dat dat een probleem kan zijn, maar zeker weet ik dat niet natuurlijk.
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Berichten: 2.476
Topics: 125
Lid sinds: Dec 2006
***t_blijft_behelpen*** schreef:nee hoor dit is gewoon de marktprijs in deze staat.
Als je interesse hebt
gewoon gaan kijken.
Het enige dat ik kan verzinnen is dat de motorisering niet klopt en dat dat een probleem kan zijn, maar zeker weet ik dat niet natuurlijk.
Gaat dit over die 740 turbodiesel? Ik heb een man zijn BMW van iets van 10 -12 jr oud in zien leveren met bijbetaling van 4 mille voor een slordige turbodiesel uit frankrijk. Zeg mij maar wat de marktprijs is!!! Dat gebeurde overigens net voor het nieuwe regeerakkoord.
Oh ja: dat was een originele turbodiesel. Dus motorisering kan zeker kloppen in die jaren...
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..