2 December 2011, 15:07
Mooi hè? Hij is ook van mij! :redface: Nu nog even een wieldopje links achter..!
Volvo 244
|
2 December 2011, 15:07
Mooi hè? Hij is ook van mij! :redface: Nu nog even een wieldopje links achter..!
2 December 2011, 17:35
ehh, rechtsachter.......:confused:
Mooie kar hoor.:thumb:
13 December 2011, 17:19
Wat een leuke kar!!!, volgen mij ben ik hem ook tegen gekomen, tijdens mijn zoektocht.
Twijfelde steeds tussen sedan of station. Nu haal ik zaterdag mijn 245 uit 86 op uit Madrid, vrijdagavond vliegen en zaterdag met 5 dgs EU kenteken er mee naar huis rijden. Ben helemaal happy mee. Foto's volgen heb nu enkel detail foto's en de foto waar die compleet op staat in inmiddels van de site van de dealer:frown:
13 December 2011, 17:30
leuk, ben benieuwd!
13 December 2011, 18:04
Heb je hem al verzekerd, ik heb goede ervaringen mijn GIO adviesgroep
13 December 2011, 18:07
Ja, heb in ieder geval de formulieren en het taxatierapport opgestuurd naar TVM via OVHV, moet de verzekeringsformulieren nog wel ontvangen..
15 December 2011, 17:16
Het ging over de verzekering.....toch?
Als je een verzekering beëindigd, dan moet je om een No-claim verklaring vragen. Elke maatschappij is verplicht deze te verstrekken. Deze heeft wel een beperkte geldigheid, maar als je over een tijdje weer een abnormale (lees: moderne) auto gaat verzekeren kun je altijd proberen te onderhandelen. Er zijn diverse maatschappijen die oldtimers als eerste auto verzekeren. Via een van de maatschappijen van de ANWB is dat mogelijk. Unigarant en er is er nog 1. Met inzittendenverzekering betaal je dan nog geen 90 euro per jaar. Een oldtimerverzekering geeft WEL schadevrije jaren, maar geen no-claim korting. Dus ook na beëindiging hiervan een no-claim verklaring vragen!!!
20 Jaar ervaring zegt niks, je kunt het ook 20 jaar verkeerd gedaan hebben.
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|