Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aanjager
mfellman schreef:Nu zit de aanjager unit weer op z'n plek. Ik heb de lampjes van de ventilator bediening kunnen vervangen (maar helaas had brezan maar 2 lampjes terwijl 4 of 5 een stuk prettiger was (had ik alles kunnen vervangen).

Wat ik morgen nog moet doen is de beplating links en rechts van de middenconsole weer plaatsen (en bedenken wat ik kan gebruiken ter vervanging van de missende plastic doppen :? ).

Die lampjes kunen ze ook in een doosje bestellen, ze zijn er 1,2 watt en in 2,3 watt. De meeste auto's hebben die kleintjes, de grotere gaan ook prima en het geeft iets meer licht. (Philips12V 2,3W W2x4.6d EOC 52165773

Die plastic, rare schroef, doppen die je bedoelt zijn gewoon te bestellen bij de stealer.

En je handen krijgen een aparte striping na operatie-aanjager!!!
Antwoord
YYYEEEHHHAAA...... Ook IK ben aan de beurt om de aanjager te vervangen :? En na het lezen van dit topic 'heb ik d'r zin an'.....NOT :evil: .... Maar alle info en foto's zijn wel nuttig!!
I LOVE VOLVOLVO!! :wink:
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
Antwoord
Helaas is bij mij de ventilator gestopt.
Onder het rijden veel kabaal van blad ed. dan opeens stilte.
Ventilator bediening in stand 0 gezet. In gedachten "die vervang ik wel even" Bleek een vergissing.
Volvo's sleutelvriendelijkheid ten spijt is het ontwerp van het kachelhuis met geintegreerde motor een drama.

Onderste helft van het dashboard gedemonteerd, slangen van de verwarming losgemaakt. Alle steunen en schroeven los, en via de rechterzijde komt het huis vrij.

Bij mij bleek de motor niet kapot te zijn. Debet was de enorme hoeveelheid blad en zelfs takjes die de fan maar rond moest slepen.
Geen wonder dat die apparaten op den duur de geest geven.

Naast Volvo rijd ik ook Saab 900 (uiteraard nog de echte Saab).
Zelfs in mijn exemplaar van 1983 zit nog een pollenfilter dat voorkomt dat er ellende in de aanjager komt!
40 GLE automaat 1993 - 200K
Antwoord
ja dat vindt ik ook een nadeel dat blad in je kachel

bestaan er interieurfilters voor een 240? origineel weet ik dat ze niet bestaan maar het zou toch uitkomst kunnen bieden
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aanjager doet het niet hakkie 3 3.145 3 November 2009, 23:35
Laatste bericht: ***t_blijft_behelpen***
  aanjager II Grey240Polar 11 7.958 25 February 2006, 13:33
Laatste bericht: jos

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)