Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aanjager
Ja hoor,

Ook ik moet eraan geloven.... De aanjager heeft het begeven. Al een paar maanden af en toe een "slippende snaar" kabaal als de ventilator aan werd gezet en op een gegeven moment alleen nog in z'n 3 wat werkbaarheid. Nu niets meer (m'n vriendin was bijzonder blij toen ze onze dochter even weg moest brengen met dit weer).

Ik denk dat ik Bently handleiding ga proberen voor het vervangen. Ik ga ook proberen om een paar foto's te maken van het geheel (maar ik beloof niets). Gelijk maar eens kijken of ik de verlichting van de schuiven kan repareren ;-)

Marc
Volvo 245 GL estate 613.000 and stopt counting (and owning)<br />Volvo 945 2.3 I.C. (LPT/LPI) 269000 and started counting
Antwoord
Ik ben er op dit moment ook mee bezig.
Ik dacht een koopje te hebben door voor 50 EUR een nieuwe motor te kopen. Maar nu blijkt het de verkeerde te zijn (bij deze dus te koop). Maar alles lijkt erop dat de collector en bostels van de oude motor gewoon vuil zijn. Ik heb alles weer goed gesmeerd en volgens mij kan het er wel weer tegen aan? Heeft iemand anders dit probleem ook op deze manier opgelost?
Of zou dit slechts een tijdelijke opleving van het motortje zijn....

Groeten,
Casper
Hij is binnen,

Nu ziet het er echter anders uit dan ik op internet zag (maar dat kan zoals net gezegd ook liggen aan het feit dat op het internet een model met airco werd getoond). Hieronder een plaatje van de versie die ik heb. Ik verwacht dat dit de goed is maar dat weet ik pas morgen....
[Afbeelding: 100_4310-small.jpg]

Gelijk maar even wat lampjes vervangen als ik eraan toe kom.

Marc

PS: Overigens was deze 65 EURO bij een bedrijf in Obdam. (Bij de stealer 125 EURO excl BTW)
Volvo 245 GL estate 613.000 and stopt counting (and owning)<br />Volvo 945 2.3 I.C. (LPT/LPI) 269000 and started counting
Antwoord
Volgens mij is het het type voor de kachel zonder airco...
[Afbeelding: 16681516_1_detail.jpg]
mfellman schreef:Hij is binnen,

Nu ziet het er echter anders uit dan ik op internet zag (maar dat kan zoals net gezegd ook liggen aan het feit dat op het internet een model met airco werd getoond). Hieronder een plaatje van de versie die ik heb. Ik verwacht dat dit de goed is maar dat weet ik pas morgen....
[Afbeelding: 100_4310-small.jpg]

Gelijk maar even wat lampjes vervangen als ik eraan toe kom.

Marc

PS: Overigens was deze 65 EURO bij een bedrijf in Obdam. (Bij de stealer 125 EURO excl BTW)

Dit ziet eruit als de motor die ik had moeten hebben....
Casper
Nou dan wordt het morgenochtend nog spannend :?

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Marc
Antwoord
Die jij hebt moet goed zijn fellman
Heb je m bij estate services vandaan?

Casper
teygeler schreef:Dit ziet eruit als de motor die ik had moeten hebben....
Casper

En jij hebt wel of geen airco?

Marc
Antwoord
Geen airco..
teygeler schreef:Die jij hebt moet goed zijn fellman
Heb je m bij estate services vandaan?

Casper

Dat is correct en ik heb begrepen dat hij er nog meer op voorraad heeft. Nou dan moet het dus (mogelijk) goed gaan morgen (en overmorgen (en maandagavond (en dinsdag....))).

Ik heb al gezien dat het tussen de 3 en 16 uur kost :?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aanjager doet het niet hakkie 3 3.143 3 November 2009, 23:35
Laatste bericht: ***t_blijft_behelpen***
  aanjager II Grey240Polar 11 7.927 25 February 2006, 13:33
Laatste bericht: jos

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)