Topics: 5
Ha Didier! Leuk overzicht van het Volvo virus
Die 240 turbo ziet er mooi uit qua lak, erg leuke auto!
Sebastiaan! schreef:Jamer van die 740 16V..
Die auto leeft voort, ik heb slechts de carosserie met de voor- en achterruit naar het oudeijzer gedaan. Verder is letterlijk elke schroefje eraf gehaald.
Heb nu zowaar 5.500 km met het blok gereden, dus dat gaat nog wel wat decennia mee
760 | Groen | Snel
Topics: 8
Even wat enkele foto's zoals de wagen er nu bij staat. De wagen moest toch verplaatst worden, en daar de virgo's plat stonden heb ik er maar mijn polarissen onder gezet. Uiteraard met slotmoeren. En nu de virgo's eraf zijn, kan ik deze ook eens mooi oplappen.
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Nog even de juiste druk op de banden en de achterbank terug inbouwen.
Ondertussen start de wagen op LPG zonder de lichten aan te steken, was voordien nodig wegens een probleempje.
Tot later voor updates.
Groeten,
Didier
Volvo 760 Turbo B230FT (Project) '91 LPG / Volvo 240 Turbo B21ET '82 LPG / VW Multivan highline 2006 (DD)
Topics: 60
Gaaf man! Ik moet ook eens een setje Polarissen tegen 't lijf lopen :-[ Die dingen zijn zo mooi.
Topics: 8
Hallo,
Even een kleine update : Enkele wagens zijn weg. De 960 is opgehaald. En de MB SL300 en de DD Hyundai Santa Fe zijn verkocht. In de plaats is er een VW Multivan highline '06 als DD gekomen.
(auto's in bezit : VW Multivan highline (DD) en Volvo 240 Turbo en Volvo 760 Turbo)
Foto's:
Uploaded with
ImageShack.us[/img]
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Groeten,
Didier
Volvo 760 Turbo B230FT (Project) '91 LPG / Volvo 240 Turbo B21ET '82 LPG / VW Multivan highline 2006 (DD)