29 September 2011, 21:20
![[Afbeelding: volvo2401986.jpg]](http://i1103.photobucket.com/albums/g471/joopsvolvo/volvo2401986.jpg)
Volvo 240 1986
|
29 September 2011, 21:20
![]()
29 September 2011, 21:43
B200E en k-jet en Frankrijk (en elec. ramen/deuren) klopt allemaal bij elkaar.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
5 October 2011, 19:44
Onder tussen ÃÃn en ander goed bekeken, en lijstje gemaakt wat er moet gebeuren.
Verdeler-kap reeds vervangen, middelste staafje was bijna totaal weg. Stuurstang hoes vervangen links en rechts (wat zijn daar een hoop verschillende van) uitlaat vervangen (einddemper lek en bij de verbindingen) banden zijn minimaal , maar meteen winterbanden erop. Motor beschermkap ontbreekt. Centrale vergrendeling achterdeuren werkt niet goed (werkt wel als de achterklep open staat. massa probleem?) Radiateur ontbreken nog als wat lamellen van. Roest binnen zijde linkerkoplamp. En voor de rest onderkant wat roest verwijderen en preventief behandelen. Plekjes op de carrosserie bijwerken en behandelen tegen roest. Al met al valt het me niet helemaal tegen.
8 October 2011, 22:47
![]() vandaag de roest aan de voorkant aangepakt.
8 October 2011, 22:52
Nice&shiney rotorkapje inderdaad
![]() Goed dat je het gelijk lekker aanpakt. Zo kan je er teminste fansoenlijk bij ![]()
12 October 2011, 21:20
Vandaag weer een probleem ontdekt, lekkage bij/vanaf de voorruit.
Iemand een idee hoe ik dat het best aan kan pakken. ![]()
13 October 2011, 12:34
Hoe, netjes of snel? Netjes haal je de ruit eruit etc en plakt hem weer terug, snel haal je sierstrip eraf (allemaal klikkertjes) haalt de bagger eruit en blubbert de ruimte daaronder helemaal vol met montagekit en duwt de sierstrip er ook nog even in.
Beide geven overigens een duurzaam resultaat.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
20 October 2011, 22:27
Vandaag ontdekt dat het lek aan de voorkant niet helemaal van het raam komt, heb water in de luchtroosters,
laten lopen en links kwam er nog al wat binnen lopen, rechts paar druppels. Vraag me af waar dat door naar binnen kan lopen. Verder uitlaat vervangen, en de kleine roest plekjes aan gepakt.
20 October 2011, 22:35
Da's een nare plek, dan lekt het in de onderhoeken van de holle ruimte die onderlangs de voorruit loopt. Vooral omdat je er nauwelijks bijkan voor een degelijke reparatie.
Bij mijn 144 heb er net zo lang kit ingespoten tot het stopte, maar erg gerust ben ik er niet op. Vanaf de ventilatiesleuven kan je er verf of lijnolie, wax of wat je maar effectief lijkt inspuiten. Verdunde polyesterhars heb ik ook wel eens aan gedacht.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|