Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
to sper or not to sper...
jammer, jammer en jammer... oh well, dan gaat ie terug...

nog handigheidjes vwb het wisselen van de grote draagarmbussen aan de as..?
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Is zat over geschreven op dit forum en andere fora.
Compleet met (zelfbouw) gereedschap en foto's.

even de zoekfunctie gebruiken dus
Antwoord
klopt, gelijk in, maarruh, ik wordt een beetje verdrietig van de zoekresultaten in de nw omgeving, vervolgens kun je nog 2 blz topics gaan doorzoeken, dat was voorheen beter..

edit: t'is maar net hoe je zoekt ntl.. http://volvolvo.nl/showthread.php/7291-V...+vervangen
Antwoord
Precies!

had er ook nog ene voor je; http://www-ese.fnal.gov/People/wilcer/vo...g_tool.htm

succes
Antwoord
[email=t@nks]t@nks[/email]..!!
Antwoord
De ring links tegen de bouten van het kroonwiel is de 'lockplate' en zal waarschijnlijk moeten voorkomen dat bouten gaan rondslingen. De geblokte ring rechts is de signaalgever voor de km-teller en ik zie geen sper: not-to-sper dus.
245DL '79 (werkpaard)
R1150GS '02 (genieten)
2CV6 '86 (hoop lol mee)
Antwoord
Grote bussen heb ik vorige week aldus gedaan: met dozenboor van beide kanten af losboren en met poulietrekker en wat hulpstukjes binnenwerk lostrekken. Erna met ijzerzaagje de restanten wegzagen.
245DL '79 (werkpaard)
R1150GS '02 (genieten)
2CV6 '86 (hoop lol mee)
Antwoord
landloper schreef:Grote bussen heb ik vorige week aldus gedaan: met dozenboor van beide kanten af losboren en met poulietrekker en wat hulpstukjes binnenwerk lostrekken. Erna met ijzerzaagje de restanten wegzagen.
staat ook genoteerd..
Antwoord
wat een ellende, de oude zijn zo slecht dat ze op het rubber na er welhaast onderuit waaien, de nieuwe erin... na 6 uur zit 1 stuks nog niet.. alle doppen en toestanden volgens de voorbeelden geregeld, helaas blijken de M14 moeren iets te groot te zijn... ergo, geen tool... ergo, 1x otoo op de oprit van de buren die niet op de wielen kan... na het eten verder prutsen... what the f***
Antwoord
Dat is sh*t, is het wel een beetje droog, of sleutelen jullie overdekt? Bij ons komt het er af en toe met bakken uit.
Sterkte verder(fijn zo'n buurman die op jouw oprit sleutelt en belooft dat het niet lang zal duren ;-)), aan andermans auto)
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)