6 August 2011, 19:32
Nee...
Volvo 240 uit 1990
|
6 August 2011, 19:32
Nee...
6 August 2011, 19:46
roger2401990 schreef:Ik heb hier gisteren een bericht met een paar foto's geplaatst (dacht ik). Bij plaatsing kreeg ik de melding dat het bericht langs de mods. ging voorafgaande aan de plaatsing (?). Dit is inmiddels 24 uur geleden. Wat is eigenlijk het beleid op dit forum betreffende dit soort zaken? Bericht staat er nog steeds niet op, vreemd...
6 August 2011, 23:35
KLopt, irritant, zijn meer mensen die er last van hebben.
Tijdje geleden al gemeld (Klik) maar tot op heden dus nog nix mee gedaan.... ![]()
10 August 2011, 09:34
Ik krijg net bericht dat je weer een heel verhaal hebt getypt, incl. een stapel foto's.
Waarschijnlijk moet je weer op goedkeuring wachten, en vervolgens wordt je verhaal nooit geplaatst..... Bak werk, en foto's voor niets, lol gaat er wel snel af zo. MODS/SITE-OWNER: DOE HIER WAT AAN! ![]()
10 August 2011, 10:34
Ik heb inmiddels begrepen dat ze er mee bezig zijn.
Tot die tijd kunnen jullie hier: http://www.volvo850forum.nl/index.php/to...msg1067897 de vorderingen lezen.
16 August 2011, 15:52
Weer een detail aangepakt. Voor de inmiddels weer strakke stalen velgen wieldopjes kunnen kopen. Ik vind dit dusdanig netjes dat ik stop met zoeken naar lichtmetaal.
![]() Ik ben blij dat ik deze 240 heb kunnen kopen. Rijden is in deze auto genieten. ![]() Tot mijn vreugde zie ik dat een eerder door mij gepost bericht (over de velgen) alsnog in mijn topic is geplaatst.
16 August 2011, 18:23
Leuke en mooie auto. Leuk om te zien dat je dezelfde combi hebt als ik :
een v70 classic en een 245! zelfde kleuren ook denk ik zo zwart en resp. zilver metallic. Hopelijk komt het helemaal goed met je dakje!
10 September 2011, 21:24
Na een periode van weinig nieuws weer een update. Aangezien ik van de 240 een automaat wil maken ben ik een tijdje op zoek geweest naar de benodigde onderdelen. Van diverse gewaardeerde forumleden kreeg ik het advies op zoek te gaan naar een complete auto die als donor kan dienen.
Ik heb dus deze 240 automaat gekocht: ![]() Alle "automaat onderdelen" gaan we binnenkort overzetten naar mijn 240. Ik kies bewust voor ombouw want mijn 240 heeft een open dak en daar ben ik erg blij mee. Deze 240 zal dan in onderdelen verkocht gaan worden. Binnenkort komt hier het verhaal met plaatjes te staan.
11 September 2011, 16:51
Toevallig dezelfde kleur als je al had., Kan handig zijn om deuren etc goed te controleren welke de beste zijn.....
Verder ben ik benieuwd naar je ombouw. Zit er zelf ook aan te denken maar ben best bang dat ik dan ineens een kortere eind overbrenging krijg waardoor ik op de snelweg veel toeren maak. Heb nu een m46 met overdrive en maak bij 130 km/h 3000 toeren. Dat is acceptabel . Maar als het veel meer wordt is dat natuurlijk niet leuk meer. Maar in elk geval succes!
11 September 2011, 17:08
Ik heb geen enkele ervaring met een 240 automaat. De V70 en mijn lease auto hebben een automatische transmissie. De 240 zal voornamelijk door mijn vrouw gebruikt worden en ze heeft door wat chronische heupproblemen moeite met ontkoppelen. De 240 heeft overigens geen "overdrive".
Ik wil de komende tijd lekker aan de gang gaan met de 240 om de auto weer in top conditie te krijgen. Mijn V70 is helemaal in orde en behalve er heerlijk mee rondrijden is er niets meer aan te verbeteren dus de 240 komt net op tijd.:biggrin: |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|