Berichten: 98
Topics: 3
Lid sinds: Aug 2005
480rider schreef:lj_dekker schreef:T is een gedrocht.
Nee, dat is het niet. Het is eindelijk eens een wat kleinere auto die wel goed van proportie is.
En daarbij het is een VOLVO, met de VOLVO veiligheidskenmerken.
Dat je valt voor de 200 (Die ik ooooook mooi vind) is heel goed. Maar een nieuw type zo afkraken vind ik minder. Je hoeft hem niet mooi te vinden. Maar een gedrocht is het absoluut niet.
Ik vind de nieuwe S40 ook niet mooi en de nieuwe S80 vind ik ook een heel stuk minder, helaas komt dat door het ontwerp stramien. Glad en door de windtunnel gedicteerd.
net zoals de nieuwe cabrio rage er 1 is van stalen vouwdaken....BAH BAH BAH....een cabrio hoort gewoon een linnen kap te hebben PUNT UIT...al die stalen vouw oplossingen zijn hier bekend onder de noemer 'kappers-cabrio'
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
Berichten: 227
Topics: 0
Lid sinds: Apr 2005
Ok? 't is natuurlijk een kwestie van smaak. Ben ik met iedereen eens.
Maar bekijk het eens van deze kant.
Je hebt voldoende geld voor een goede en bovenal veilige auto. Maar je bent maar met z'n tweeen. En je hebt dienovereenkomstig geen behoefte aan een grote bak.
Vanwege je werk en de vele km's is een cabrio met linnen kap helaas niet echt praktisch. (persoonlijk vind ik daarnaast de A4 cabrio bijv niet mooi en bijv BMW is, hoewel een achterwielaandrijver, vanwege het imago en mijn werk not my cup of tea)
Dan is zo'n C70 Coup? toch een goede oplossing, kan je in Zuid-Frankrijk tenminste open rijden, en kan je voor je werk tenminste met goed fatsoen eens iemand meenemen.
De markt vraagt er naar.
En zo moet je mijns inziens qua doelgroep ook de C30 zien.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Berichten: 98
Topics: 3
Lid sinds: Aug 2005
480rider schreef:Ok? 't is natuurlijk een kwestie van smaak. Ben ik met iedereen eens.
Maar bekijk het eens van deze kant.
Je hebt voldoende geld voor een goede en bovenal veilige auto. Maar je bent maar met z'n tweeen. En je hebt dienovereenkomstig geen behoefte aan een grote bak.
Vanwege je werk en de vele km's is een cabrio met linnen kap helaas niet echt praktisch. (persoonlijk vind ik daarnaast de A4 cabrio bijv niet mooi en bijv BMW is, hoewel een achterwielaandrijver, vanwege het imago en mijn werk not my cup of tea)
Dan is zo'n C70 Coup? toch een goede oplossing, kan je in Zuid-Frankrijk tenminste open rijden, en kan je voor je werk tenminste met goed fatsoen eens iemand meenemen.
De markt vraagt er naar.
En zo moet je mijns inziens qua doelgroep ook de C30 zien.
GRINN....het wordt idd maar eens te meer duidelijk...zoveel mensen zoveel smaken....De A4 vind ik zelf 1 van de mooiste cabrio's die er is omdat de lijn van de auto met gesloten kap nog steeds klopt en mijn ultieme cabrio (wat NU leverbaar is) is de BMW M3 Cabrio. Helaas gaat BMW ook over stag en wordt de nieuwe 3 ook zo'n modern P.O.S. dus die liefde is binnenkort over

. Voor (bijna) alle modellen met linnen kap is een hardtop leverbaar. Welliswaar niet 1,2,3 ff eraf te halen maar voor degene die bang zijn dat ze het koud krijgen in de winter een prima oplossing. Ik heb zelf een BMW E30 cabrio gereden en had er een hardtop bij maar gebruikte hem nooit. Ten eerste omdat ik het heerlijk vond om tijdens een stralende winterdag lekker de kap open te gooien en van het zonnetje te genieten (airco vol aan op je voeten en er was niks van kou te merken) en ten tweede omdat het geluidsniveau heel erg meeviel. Alleen boven de 180km/u was het achtergrondgeluid hinderlijk voor mensen die mij belde. Qua veiligheid heb je een punt hoewel de moderne cabrio's allerlei beugels hebben die tevoorschijn schieten wanneer dit nodig is.
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
Berichten: 227
Topics: 0
Lid sinds: Apr 2005
:-k :-k

8) 8)
IDD
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Berichten: 2.929
Topics: 52
Lid sinds: Oct 2005
Ik vind het een lelijk ding. De S40 en V40 vind ik ook lelijk. De S80, XC90, weet ik veel hoe al die dingen heten: ik hoef ze niet. Maar dat geeft toch niet? Ik hoef er niet in te rijden. We vinden de 240 toch wel mooi? Dat er nou toevallig ook Volvo op zo'n C30-ding staat... so what?