Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo C30
480rider schreef:
lj_dekker schreef:T is een gedrocht.

Nee, dat is het niet. Het is eindelijk eens een wat kleinere auto die wel goed van proportie is.
En daarbij het is een VOLVO, met de VOLVO veiligheidskenmerken.

Dat je valt voor de 200 (Die ik ooooook mooi vind) is heel goed. Maar een nieuw type zo afkraken vind ik minder. Je hoeft hem niet mooi te vinden. Maar een gedrocht is het absoluut niet.
Ik vind de nieuwe S40 ook niet mooi en de nieuwe S80 vind ik ook een heel stuk minder, helaas komt dat door het ontwerp stramien. Glad en door de windtunnel gedicteerd.

net zoals de nieuwe cabrio rage er 1 is van stalen vouwdaken....BAH BAH BAH....een cabrio hoort gewoon een linnen kap te hebben PUNT UIT...al die stalen vouw oplossingen zijn hier bekend onder de noemer 'kappers-cabrio' Big Grin
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
Antwoord
Ok? 't is natuurlijk een kwestie van smaak. Ben ik met iedereen eens.

Maar bekijk het eens van deze kant.
Je hebt voldoende geld voor een goede en bovenal veilige auto. Maar je bent maar met z'n tweeen. En je hebt dienovereenkomstig geen behoefte aan een grote bak.
Vanwege je werk en de vele km's is een cabrio met linnen kap helaas niet echt praktisch. (persoonlijk vind ik daarnaast de A4 cabrio bijv niet mooi en bijv BMW is, hoewel een achterwielaandrijver, vanwege het imago en mijn werk not my cup of tea)
Dan is zo'n C70 Coup? toch een goede oplossing, kan je in Zuid-Frankrijk tenminste open rijden, en kan je voor je werk tenminste met goed fatsoen eens iemand meenemen.
De markt vraagt er naar.
En zo moet je mijns inziens qua doelgroep ook de C30 zien.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
480rider schreef:Ok? 't is natuurlijk een kwestie van smaak. Ben ik met iedereen eens.

Maar bekijk het eens van deze kant.
Je hebt voldoende geld voor een goede en bovenal veilige auto. Maar je bent maar met z'n tweeen. En je hebt dienovereenkomstig geen behoefte aan een grote bak.
Vanwege je werk en de vele km's is een cabrio met linnen kap helaas niet echt praktisch. (persoonlijk vind ik daarnaast de A4 cabrio bijv niet mooi en bijv BMW is, hoewel een achterwielaandrijver, vanwege het imago en mijn werk not my cup of tea)
Dan is zo'n C70 Coup? toch een goede oplossing, kan je in Zuid-Frankrijk tenminste open rijden, en kan je voor je werk tenminste met goed fatsoen eens iemand meenemen.
De markt vraagt er naar.
En zo moet je mijns inziens qua doelgroep ook de C30 zien.

GRINN....het wordt idd maar eens te meer duidelijk...zoveel mensen zoveel smaken....De A4 vind ik zelf 1 van de mooiste cabrio's die er is omdat de lijn van de auto met gesloten kap nog steeds klopt en mijn ultieme cabrio (wat NU leverbaar is) is de BMW M3 Cabrio. Helaas gaat BMW ook over stag en wordt de nieuwe 3 ook zo'n modern P.O.S. dus die liefde is binnenkort over Cry . Voor (bijna) alle modellen met linnen kap is een hardtop leverbaar. Welliswaar niet 1,2,3 ff eraf te halen maar voor degene die bang zijn dat ze het koud krijgen in de winter een prima oplossing. Ik heb zelf een BMW E30 cabrio gereden en had er een hardtop bij maar gebruikte hem nooit. Ten eerste omdat ik het heerlijk vond om tijdens een stralende winterdag lekker de kap open te gooien en van het zonnetje te genieten (airco vol aan op je voeten en er was niks van kou te merken) en ten tweede omdat het geluidsniveau heel erg meeviel. Alleen boven de 180km/u was het achtergrondgeluid hinderlijk voor mensen die mij belde. Qua veiligheid heb je een punt hoewel de moderne cabrio's allerlei beugels hebben die tevoorschijn schieten wanneer dit nodig is.
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
Antwoord
:-k :-k Tongue Tongue 8) 8)
IDD
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
Ik vind het een lelijk ding. De S40 en V40 vind ik ook lelijk. De S80, XC90, weet ik veel hoe al die dingen heten: ik hoef ze niet. Maar dat geeft toch niet? Ik hoef er niet in te rijden. We vinden de 240 toch wel mooi? Dat er nou toevallig ook Volvo op zo'n C30-ding staat... so what?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vloeken in de kerk, post je auto die GEEN Volvo is. SanderGLT 96 96.875 3 August 2020, 20:59
Laatste bericht: Arjan.
  mini volvo's Laurens Zondag 7 9.411 23 February 2016, 21:16
Laatste bericht: Volvo Eindhoven
  PlayStation en Volvo :) A_A 3 6.505 28 February 2015, 01:19
Laatste bericht: A_A
  Je volvo wishlist - top 5 - Dopski 15 30.711 8 February 2015, 23:35
Laatste bericht: Arn02
  Volvo 240 Wagon vs The New York International Auto Show Rob 1 7.485 17 May 2014, 11:21
Laatste bericht: Tube-Less
  volvo rap A_A 9 9.968 27 April 2014, 01:36
Laatste bericht: RayFrancis
  Wat voor volvo spul ben jij weleens kwijtgeraakt? Dopski 18 20.301 1 April 2014, 19:06
Laatste bericht: Kogelman
  Gezocht: contactpersoon volvo-forum.nl martin_b 5 6.202 20 January 2014, 22:20
Laatste bericht: Dopski
  Iemand uit de buurt van Drenthe (Emmen) die even naar een Volvo wil gaan kijken? Rubicon 18 13.416 30 July 2012, 15:42
Laatste bericht: Rubicon
  Zonder Volvo Cojones 33 23.754 15 July 2012, 18:02
Laatste bericht: v700r

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)