8 June 2011, 18:38
kit voor ombouwen ? dan mag je me is zeggen waar =D
Volvo 242 Group-A (semi) tbv rally
|
8 June 2011, 18:38
kit voor ombouwen ? dan mag je me is zeggen waar =D
8 June 2011, 20:17
Ik kan een set maken voor je, maar het is momenteel nogal druk...
8 June 2011, 21:49
prachtig project! Ga zo door!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
8 June 2011, 23:52
Wottel schreef:;D ziek project man ! Deze set komt inderdaad bij Reiger vandaan. Is speciaal op deze auto ingemeten.(helaas wel "iets" duurder als een setje van Intrax..) Maar schokbrekers kunnen echt zoveel verschil maken. Helaas gaat het momenteel niet heel erg snel. Onze plaatwerker is druk met het strakmaken van de carroserie en daarna gaat hij eindelijk naar de spuiter. Dan kan eindelijk het leuke wek beginnen... Opbouwen! Aankomende weken nog een grote lijst onderdelen verzamelen en vast met de motor beginnen zodat we alles straks kunnen plaatsen als hij gespoten is. dan is er nog genoeg werk zeg maar. Volgende week zal ik weer eens een foto update maken. Groeten.
Volvo s60 d5
Volvo 340 Base.
9 June 2011, 08:43
Wanneer zijn jullie van plan deze pracht op de NL rallypaden te introduceren dan? In het nieuwe seizoen of nog dit jaar?
Gr. Justin
9 June 2011, 23:29
Justin-850 schreef:Wanneer zijn jullie van plan deze pracht op de NL rallypaden te introduceren dan? In het nieuwe seizoen of nog dit jaar? De bedoeling is om dit jaar in ieder geval nog te testen en misschien als het lukt nog een rally mee te pakken. Anders word het volgend seizoen...
Volvo s60 d5
Volvo 340 Base.
14 June 2011, 21:13
Euregio-rally is heel mooi om te testen, en mooi dicht bij me in de buurt ;D
Hope to see you there ;D
19 July 2011, 23:03
hier weer een aantal foto's.
De auto is terug van de spuiter en de kleur is geweldig geworden! 609 rood.(850R) Veel foto's en weinig verhaal. komt volgende keer weer. Komen ze..... Have fun!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Volvo s60 d5
Volvo 340 Base.
20 July 2011, 12:16
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!
20 July 2011, 13:32
Is dat gaatje een snel toegangkelijk krikpunt ofzo?
En die hap uit de onderkant is dan voor de side-pipe? ![]() en uit welk land komt die lila vuvuzela?
Volvo 142S - 1973
Felix |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|