Berichten: 2.851
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
Eigenlijk zijn beide even bullit-proof

Een 740/760 heeft over het algemeen wat meer elektronica aan boord die kan gaan lopen vervelen, maar is daarentegen weer minder roestgevoelig dan een 240/260.
Berichten: 565
Topics: 17
Lid sinds: Jan 2011
Ik zei al, er zijn uitzonderingen.
Berichten: 287
Topics: 9
Lid sinds: Aug 2009
Stroopwaffel schreef:Tja,
Nu komt het er toch op neer inderdaad, of een 200 of een 700, ik denk dat ik in beide een proefrit ga maken en dan eens verder ga kijken. Ik vind de 200 erg mooi maar een 700 heeft ook zeker wat, vooral als je hem idd mooi aankleed.
In ieder geval bedankt voor de info voor zover, ik ga eerst eens achter een mooie 700 aan aangezien deze net wat meer "bullit proof" zijn heb ik het idee..
Ik heb mijn 960 zelfs ingeruild om weer 240 te kunnen rijden. Laat emotie ook meespelen. Veel plezier met de jacht en mocht je aankooptips nodig hebben stuur maar een mailtje via de blog.
www.volvorider.web-log.nl<br />Volvo 240 estate Classic LE MY 93 nr 1046/1600<br />Volvo 240 sedan Super MY 91, G3<br />Volvo 850 sedan T5 MY 94 (alter II)<br />http://twitter.com/volvorider2
Berichten: 939
Topics: 18
Lid sinds: Apr 2010
Als je dan eventueel voor een 700 serie gaat, zou ik persoonlijk de turbo(diesel) versie kiezen.
245L VAN
Berichten: 2.851
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
Gewoon lekker voor een benzinemotor gaan (of op LPG uiteraard). Superbetrouwbaar, en eventueel nog leuke vermogens uit te halen.
Berichten: 129
Topics: 8
Lid sinds: Nov 2005
Yellow240 schreef:[img width=800 height=600]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8XLEILRU.jpg[/img]
Zo bijvoorbeeld! Is deze ook niet van Flip_21 van het forum?
Nee hoor, die van Philip is optisch iets minder perfect, technisch daarentegen wsl vÃ
Ã
l beter (B204GT met goodies + M90)
Berichten: 2.851
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
Volgens RDW is het een 760 met een 2316 cc motor met 121 kW. Ligt dus ook een lekkere B230 in.

Desondanks is die van Philip met z'n B204GT gewoon übertof 8)