7 April 2011, 21:11
DopdeDouwer schreef:& huh ???:Hoezo huh? Is toch gewoon een hele mooie restauratie met meteen een prima modernisering?
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
|
Ebay/marktplaats enz> deel XVIII..
|
|
7 April 2011, 21:11
DopdeDouwer schreef:& huh ???:Hoezo huh? Is toch gewoon een hele mooie restauratie met meteen een prima modernisering?
7 April 2011, 21:16
s9606564 schreef:Hoezo huh? Is toch gewoon een hele mooie restauratie met meteen een prima modernisering?het is "een" stabi, iig niet eentje van IPD etc.. (zijn r nog enkele..) ik neem aan dat deze binnen een verstevigingsplaat heeft zitten..
7 April 2011, 21:24
Ja precies het ging me om die oplossing met de stabi. Had zoiets nog niet eerder gezien, niet deze oplossing. Die glimmende boutjes zullen de versteviging wel zijn?
7 April 2011, 21:27
Ah, nu zie ik het, ff op het uitvergrote plaatje geklikt.
Zou het een creatieve toepassing zijn van een stabi die oorsponkelijk voor de voorkant bedoeld is?
7 April 2011, 21:29
DopdeDouwer schreef:Ja precies het ging me om die oplossing met de stabi. Had zoiets nog niet eerder gezien, niet deze oplossing. Die glimmende boutjes zullen de versteviging wel zijn?ah.. nog niet opgevallen, da's nou net een minder charmante oplossing... afzagen en dopmoeren er op..
7 April 2011, 23:20
s9606564 schreef:In het kader van "heeft een andere motor nodig" wellicht ook een interessante 240: Kan iemand (Asterix zelf misschien) hier wat meer over vertellen ? Heb wel interesse namelijk
7 April 2011, 23:45
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|