Topics: 13
Jambon schreef:vindt alleen de degelijkheid van de aansluiting op het reservoir niet geweldig, lekte nogal.....
Heb ik ook moeite mee gehad: Met beleid steeds een stukje verder vast draaien totdat hij dicht is. Ik heb er nu 4 of 5 x mee ontlucht en het werkt nu perfect. (heb je het pakkingringetje van de doorvoer zowel aan de binnen- als aan de buitenzijde zitten?)
Er zitten overigens 2 maten deksels bij die verdacht veel op elkaar lijken. De eerste klapte er dus vanaf...... (zag hem komen dus m'n hand op het reservoir en band afgekoppeld. Had best een spektakel kunnen worden)
`88 245, B230K, M47
Topics: 31
ik heb ook al jaren een ez bleed. Ook al tientallen auto's mee ontlucht. Echt een geweldig ding!. Sommige dopjes passen inderdaad niet perfect. Wat ik doe is dan een dop van de sloop halen (die past immers altijd en goed) daar een gaatje in maken vervolgens nippel er door en klaar is kees. Goed passende dop koppelen aan de ezbleed (soort wasfles) en gaan met de banaan! Ik vond het destijds best duur voor een plastic fles,ik dacht 50 gulden maar heb er erg veel plezier van .
Topics: 196
Ik denk dat iedereen wel z'n eigen ideale methode vindt maar als je al een apparaatje hebt gekocht dat niet werkt en voor de ouderwetse methode heb je alleen iemand nodig die een paar keer op het rempedaal drukt dan ben ik al helemaal tevreden!
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]
Topics: 176
Citaat:ik heb ook al jaren een ez bleed. Ook al tientallen auto's mee ontlucht. Echt een geweldig ding!.
Hmm, is die ook te huur? 8)
Loop altijd te Kl#ten met slangetjes/potjes etc.
Als ie goed bevalt, kan ik hem alsnog kopen natuurlijk.
(werk nu in Groningen, dus dichtbij, laat maar weten).