Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Als jullie het geld hadden liggen......
#11
Yellow240 schreef:Veels te duur.
Deze is wel bruut

ben je wel in 1x klaar hè.. Wink
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#12
pwassink schreef:T is Carlo in Gemert ..

Maar die heeft werkelijk de gekste wagens met vaak waanzinnig lage (eerlijke!) kmstanden, wagens komen ook werkelijk overal vandaan vaak.

De vraag was ook: Als ik het geld zou hebben, wist ik in elk geval dat ik daar niet genaaid zou worden bij de aankoop van een "klassieker"
de wagens die er staan waar hij z'n naam aanhangt zijn echt wel ok, mocht er wat aan mankeren is dat ook geen punt.
Vertrouwen geven is iets wat je helaas bij vele soms ook regelmatig op tv verschijnende "klassieker experts" lang niet altijd moet doen ..

Nu kan je zeggen garantie mag ook wel voor die centen, tja ook dat is best relatief:

immers, als jij besloot dat geld voor die wagen op dat moment, met die leeftijd en in die toestand te geven, mag je dan "nieuw" garantie verwachten ? Wink


Gezien de prijzen en winstmarges zou een forse garantie wel op zijn plaats zijn vind ik.
Antwoord
#13
Jambon schreef:ben je wel in 1x klaar hè.. Wink

Ook niet vind ik...ding staat zo te zien nog niet op kenteken en daarbij mag je voor 7k wel verwachten dat er inmiddels een forse grotere turbo en 16V kop gemonteerd zijn. Maar goed...misschien ben ik wel te negatief. Aan de andere kant denken mensen tegenwoordig goud in handen te hebben bij een belastinvrije auto. Het verschil tussen een rotte 86er en een goeie 87 kan soms wel 2 a 3000 euro bedragen.
Antwoord
#14
Hilgert schreef:Ook niet vind ik...ding staat zo te zien nog niet op kenteken en daarbij mag je voor 7k wel verwachten dat er inmiddels een forse grotere turbo en 16V kop gemonteerd zijn. Maar goed...misschien ben ik wel te negatief. Aan de andere kant denken mensen tegenwoordig goud in handen te hebben bij een belastinvrije auto. Het verschil tussen een rotte 86er en een goeie 87 kan soms wel 2 a 3000 euro bedragen.

Dat zijn oude foto's van die auto. In de advertentie staat zelf het kenteken er al bij.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
#15
dan zou ik zelf de speld in te hooiberg willen vinden.
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
#16
Zat net op Turbobricks rond te koekeloeren. Zag ik in een "Show pics of your Volvo" thread een foto van die 242 Turbo die op Marktplaats staat. Die vond het wel geinig dat ik z'n auto zag hier op internet te koop zag staan. Maareh, veel Volvo's worden er toch niet meer uit de VS geimporteerd?
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
#17
't zal aan de euro <> dollar koers liggen.
Die was tot nog niet zo heel lang geleden ERG gunstig. Nu weer wat minder gunstig maar nog steeds niet verkeerd.

@Hilgert: Vol-le-dig mee eens. blind staren op 'belastingvrij' is voor normale auto's niet slim.

Voor Range Rovers en grote amerikanen is het verhaal wel wat anders omdat je je anders ARM betaalt aan LPG belasting of je ARM betaalt aan Benzine... die krengen wegen vaak ruim boven de 1500kg, soms wel 2000kg. Dat soort auto's moet je bijkans wel belastingvrij op LPG rijden, anders is het onbetaalbaar.

Maar ik ga echt never nooit geen 10+ mile uitgeven aan een groezelige belastingvrije Range Rover.
En ook geen 5 mile aan een belastingvrije 740 stationcar uit 86.
Je hebt tegenwoordig voor 1500,- al nette '98-er 940's! Nieuwere niet belastingvrije modellen RR zitten ook al beneden de 5000,-
Antwoord
#18
toevallig net staan wachten op een Pick-up bij de pomp, 166 euri aan LPG...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#19
Jambon schreef:toevallig net staan wachten op een Pick-up bij de pomp, 166 euri aan LPG...

2 x 100l?
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
#20
ik ben elke keer rond de eu 66,- kwijt voor lpg..
245L VAN
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Voorstellen en jullie mening over mijn aan te schaffen 245 Bacchus 35 21.458 23 December 2021, 18:36
Laatste bericht: Kogelman
  Welk laspparaat gebruiken jullie? Prins 11 10.306 23 January 2014, 00:14
Laatste bericht: Jambon
  Advies gevraagd voor station automaat 850,940,960.v40 voor weinig geld cleVol 0 2.493 23 September 2013, 13:30
Laatste bericht: cleVol
  jullie mening over deze Volvo 145, 1969, B18 op LPG dionysius 1 2.345 14 May 2007, 16:58
Laatste bericht: Peter Timmer
  Zou ik deze kopen? Wat vinden jullie ervan? michiel 13 9.299 20 February 2007, 13:08
Laatste bericht: Dopski
  kennen jullie deze site al? John242 5 4.777 1 March 2006, 17:47
Laatste bericht: PP

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)