16 December 2010, 20:43
nou ja, ik bedoelde hier op het forum..

LPG staande ringtank alternatieven?
|
17 December 2010, 15:56
[quote=Jambon ]
2x ringtank, l+r [/quote Hallo jambon, Ik heb het niet terug kunnen vinden waar je naar verwijste op dit forum? Maar betref het een kleinere ringtank van een gangbaar merk, die niet geen probelemen vertonen en door deze te linken met aeen tweede ringtank je nog met voldoende capaciteit zit? Bedoel je dit of zeg ik nu iets heel doms?
17 December 2010, 16:02
nee klopt precies, ik zie niet in waarom dat niet kan zolang eea op de juiste manier wordt uitgevoerd.. zo verdubbel je de liters..
17 December 2010, 16:07
Ik denk dat die "problemen" waarover ze spreken te maken hebben met het niet juist aanwijzen van de tankinhoudmeter.
Zo'n tankinhoudmeter raad ik sowieso af om twee redenen: 1 hij geeft zelden goed aan en 2 het zijn juist de elektrische verbindingen die voor storingen zorgen. Dagteller bij elke tankbeurt op nul zetten werkt prima.Ik heb nooit anders gedaan. Ik zou in jouw situatie een ringtank plaatsen in de linkerreservewielbak en de 80 procentvulling verwijderen of vlotter verbuigen. Dan heb je 48 liter tankinhoud, hetzelfde wat ik met mijn onderbouwtank heb zonder 80 procentvulling . Daar rijdt je best een eind mee.
17 December 2010, 16:37
80% vulling verwijderen? Hoe makkelijk gaat dat?
17 December 2010, 16:58
Off topic. Ik heb nu al een paar keer een reactie getypt en dan druk je op verzenden en weg is het.... ???
Ik begreep dat de storing waar men over sprak er voor zorgde dat je stil kwam te staan. Ik vroeg nog dan rij je toch gewoon verder op benzine. Maar zo simpel was het niet. Welnu het wordt moeilijk om dit zo te bespreken aangezien ik niet exact kan duiden wat de zo'n storing is. Ik denk dat ik maandag maar een afspraak maak met HPO. Ik kreeg nog een foto toegestuurd van een mede forum lid die een 40 liter tank had laten inbouwen. Volgens mij zijn die wel standaard. Wie weet zit hier muziek in? http://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=dfb...rm3p7n0&zw
19 December 2010, 22:49
Ik zie dat van die twee staande tanks wel zitten. Is de vul van de benzinetank dan te verleggen?
Kom je toch op zo`n 80 liter netto. Is dit mogelijk volgens gebruikers van staande lpg-tanks?
22 December 2010, 19:57
Volgens mijn inbouwer is dat goed mogelijk. Hij had het toen niet over verleggen van de vulpijp van de benzinetank. Er wordt, net als aan de reservewielkant, wel wat weggezaagd.
245 DL 1983
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
alternatieven voor 2.7 v6 | hun | 24 | 14.266 |
14 February 2012, 10:08 Laatste bericht: 242-turbo |
|
lpg ringtank 245 | bunne | 10 | 7.525 |
9 March 2011, 20:51 Laatste bericht: BartJu |