Topics: 257
Geinteresseerden:
-Yellow240
-Jambon
-Black Moose
-Vlood 51
-Volvo240glt
-Henqui
-
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Topics: 60
DopdeDouwer schreef:Zelf kan ik waarschijnlijk niet, maar heb wel een mailtje gestuurd.
Dan weet je of het uberhaupt wel/niet kan, zo te zien zijn ze namelijk normaal gesproken alleen op zaterdag open..
Top gedaan! En anders is misschien het nieuwe Louwman museum in Den Haag wel leuk (ook al is dat niet echt Volvo

)
Topics: 289
Yellow240 schreef:Top gedaan! En anders is misschien het nieuwe Louwman museum in Den Haag wel leuk (ook al is dat niet echt Volvo
)
die staat wel op m'n lijstje, staat ook (minstens1) favoriet voertuig aller tijden.. (= overigens wel parkeren+entree)
Jambon schreef:die staat wel op m'n lijstje, staat ook (minstens1) favoriet voertuig aller tijden.. (= overigens wel parkeren+entree)
Ach, een avondje in het cafÃ
is duurder
Topics: 6
Geinteresseerden:
-Yellow240
-Jambon
-Black Moose
-Vlood 51
-Volvo240glt
-Henqui
-ArjanV
Kijk dit lijkt mij leuk, wil er altijd al eens een keer kijken.
Topics: 163
Mannen, bericht van het volvomuseum:
Lijkt me goed als een van de deelnemers heel binnenkort contact opneemt met het museum of het nog door gaat, zo ja met hoeveel en het tijdstip.
Citaat:Beste Robbert,
Dank voor je mail.
Een bezoek op 27 dec is mogelijk. Graag wel van te voren het aantal mensen afspreken en een tijdstip.
Ben je wel es bij mij geweest?
Als entree heb ik 5 euro pp, voor groepen vanaf 10 mensen wordt dat 4 pp, door ÃÃn persoon af te rekenen met mij.
In de buurt hebben we aardige koffieehuizen.
Vriendelijke groet van Ernst
http://www.volvomuseum.nl
heb nog even op Volvoforum.nl geroepen, daar zitten immers verwante liefhebbers, minimaal 3 personen zijn vast wel te vinden, vast nog meerijders die het ook leul (hà de k is stuk..) vinden...
Topics: 6
Ik zal mijn zwager even vragen, die zou ook meegaan de 27ste maar heeft ook geen zin in Beesd...
Dus dan toch het Volvo museum? Louwman had me ook wel leuk geleken ;D
Yellow240 schreef:Dus dan toch het Volvo museum? Louwman had me ook wel leuk geleken ;D
doen we een andere keer, moet nodig foto's maken van een japanner.. zijn mislukt toen ze nog in Raamsdonksveer zaten..