Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
effe kennismaken
Sander van Buiten schreef:Precies! De originele Scorpiussen. Passen helemaal bij het model en de uitstraling. In het uiterste geval kunnen de winterbanden dan op Virgo's, maar liever nog gewoon op stalen velgen.

En welke stalen velgen dan wel?
Ik overweeg andere velgen op mijn SP om twee redenen:
- 185 70 R14 is niet heel erg gangbaar, ik hoop dat de 15" van de Virgo dat wel is;
- ik overweeg winterbanden.
Ik geloof dat ik de conclusie moet trekken dat stalen velgen het beste zijn voor de winterbanden, maar welke? En met wieldop?
Ferdinand Vroom - Volvo C70 2.4i 2006 - info@ferdinandvroom.nl
Antwoord
De maat van de Virgo is zeer gangbaar. Alle vergelijkbare - nou ja, in omvang dan - hedendaagse auto's in mijn omgeving (Saab, Opel, Rover, Ford) hebben die maat. En mooier dan staal.
Antwoord
je wil toch niet de helft van het jaar voor joker gaan rijden met van die zwarte stalen wielen?
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
geestschrijver schreef:De maat van de Virgo is zeer gangbaar. Alle vergelijkbare - nou ja, in omvang dan - hedendaagse auto's in mijn omgeving (Saab, Opel, Rover, Ford) hebben die maat. En mooier dan staal.

Vind je de maat nu echt zeer gangbaar?
De vorige eigenaar van mijn SP heeft er Vredestein opgelegd, maar die verkopen de juiste maat niet eens meer...
Welk merk moet ik hebben?
Antwoord
mado schreef:je wil toch niet de helft van het jaar voor joker gaan rijden met van die zwarte stalen wielen?

Nee, niet zonder dop... Maar wat is nu de beste keuze voor winterbanden?
De Scorpio lijkt me geen goede keuze vanwege evt. sneeuwkettingen en het lichtmetaal dat niet zo erg van pekel houdt...
Antwoord
als je ze regelmatig reinigt zullen de virgos het best doorstaan,en je rijdt knap
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Ik heb zelf Michelin Energy 205/60 R15.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Photo effe voorstellen! Eefkes 2 2.870 5 March 2017, 08:10
Laatste bericht: Volvo240
  Nieuwe volvo rijder! effe voorstellen G00$e 5 3.556 7 February 2014, 13:26
Laatste bericht: Estoque
  effe voorstellen stoffel 13 9.240 17 October 2005, 18:54
Laatste bericht: Sander van Buiten

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)