Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Frox en de gele 142S
Goed bezig! Respect! Merk je nu ook verschil met rijden?
Antwoord
deden mijn SUtjes maar zo makkelijk, had veel tijd gescheeld..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Stinky schreef:Goed bezig! Respect! Merk je nu ook verschil met rijden?
Thnx Smile

Nou ik had er twee weken niet in gereden... Vanwege het vervangen enzo. En voor m'n werk rij ik in een trage 55KW berlingo. En daarmee vergeleken is alles snel dus dan heb je meteen een vertekend beeld haha :p Maar hij rijd zowiezo netter en soepeler. En hopelijk een beetje zuiniger :d
Antwoord
Stinky schreef:Goed bezig! Respect! Merk je nu ook verschil met rijden?
Het finetunen (met o.a. colortune) en het aansluiten/afstellen van de choke moet nog gebeuren. Maar het stationair lopen alleen al was al "wauw".
Antwoord
Funsdaf schreef:
frox schreef:Van de week komt ook nog een pakketje met blauw plastic binnen Smile Pfff ik krijg geen rust ook Tongue
Denk vandaag (als TNT meewerkt), is gisteren op het postkantoor afgegeven.
Jep, net een leuk pakketje in de postbus gevonden. ;D
Antwoord
8) beters

Volgende week op vakantie met de gele...
Daarvoor wil ik in ieder geval nog de koelvloeistof vervangen (Dat ziet eruit als blubber...)
En ik heb betere deur(raam)rubbers liggen, die ik van Peter z'n 142 heb overgenomen. De huidige sluiten net niet helemaal lekker...

Antwoord
Of die van peter beter zijn weet ik niet, het was in ieder geval niet de holle versie. Wel "origninele" kwaliteit (37oud). Anders na de zomer op de VKB kijken (http://www.volvobeurs.nl/vkb/) eind oktober voor een setje van een 242.
Op de site van scandcar (en andere webshops) is er trouwens geen speciefiek 2deurs rubber te vinden. ???
Antwoord
DopdeDouwer schreef:
Funsdaf schreef:
frox schreef:Van de week komt ook nog een pakketje met blauw plastic binnen Smile Pfff ik krijg geen rust ook Tongue
Denk vandaag (als TNT meewerkt), is gisteren op het postkantoor afgegeven.
Jep, net een leuk pakketje in de postbus gevonden. ;D
frox schreef:8) beters

Volgende week op vakantie met de gele...

Als je terug komt kan je de rubbers in de vernieuwde draagarmen zetten. Heb ze al gestraald en in de ferpox gezet.

Oude meuk (de al gestraalde stangen in de hoek) & met ferpox op de waslijn.
[Afbeelding: th_oudedraagarmen.jpg][Afbeelding: th_onderstelmetferppox.jpg]

Nu de oude bussen eruit, een leuk kleurtje over de fertan heen en nieuwe bussen er weer in.
Antwoord
Shit >Sad

[Afbeelding: th_Afb0288.jpg]

Òf de verkeerde bus, òf de verkeerde reserve panhardstang (volgens de webshop zou na '72 een ander model zijn)...

shit2: zaagje zo bot als sinterklaas z'n ....
Antwoord
De modelwisseling schijnt daar idd wat verwarring te zaaien, mijn "72, model "73 had nog kleine rubbers. Ik verwacht dat de "73. model "73 groter hebben gekregen...

Sinterklaas heeft nooit een scherpe meiter gehad, lijkt maar zo van een afstandje..

[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gele 242 in Zeeland. Hulp gezocht voor de laatste 5% EduardW 36 20.038 23 January 2020, 12:33
Laatste bericht: Volvo 142 B23
  de gele banaan; 245 uit 1976. jero 2 3.706 4 November 2010, 13:29
Laatste bericht: Dopski
  onze lieve gele zweedse tank da goose 16 9.422 28 June 2006, 13:53
Laatste bericht: Sander van Buiten

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)