Met de billen bloot...Een eerste poging...na oefening wat overigens net zo ging

(moet ik al die korrels wegslijpen? Voor het zicht?

)
Lastig met 1 hand lassen en de ander de laskap vasthouden...

Wat doe ik fout, las op 45A en draad snelheid op ongeveer half, heb ook 90A geprobeerd maar dan ga ik er snel doorheen. (Plaatje is ongeveer 1mm)
Op assteuntjes kun je er lekker bij ook met de las torch

Eigenlijk niet te doen.
Wat is een brug en een garage waarbij je rondom de auto kunt komen toch een droom hé.
Als de torch kabel teveel een bocht in zit, hapert hij met geven van draad.
Links van het oorspronkelijke gat heb ik ook afgedekt, daar ging ik ook al met schroevendraaier doorheen....
Langs de achterkant durf ik momenteel niet te lassen, daar loopt een dikke leiding en las ik op gevoel.
Kan er met mijn hoofd niet helemaal onder komen.
Ben bang dat het brandstofleiding is...hij is ongeveer 10 a 11 mm doorsnede, flexibel en richting de achterzijde gaat hij over in staal/aluminium leiding.
Ik neem aan dat hij daar ook over hele breedte gelast moet worden? Of kan ik volstaan met proplassen? Om de 20mm een gaatje in alleen nieuwe deel of door en door boren 2 of 4mm o.i.d., daarna met torch hierin lassen voor 2 seconden o.i.d.?
Dan is die leiding ook enigzins veilig en kan ik er ook beter bij.
Is dan natuurlijk niet waterdicht...vind het toch wel prettig als ik er toch mee bezig ben, het uiteindelijk niet meer gaat roesten.
Of spuit je naderhand alles vol met tectyl of soortgelijk?
Heb de binnenkant van de koker vóór het lassen zo goed en kwaad als het ging ingespoten met zinkspray.
De dunnere leiding heb ik weg kunnen leggen.