Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aanlopen band tegen spatbord rand
Martin245 schreef:Thnx.
Dat is voor het drempelprobleem dus geen oplossing, maar kan wel weer helpen tegen het spatbordrandprobleem.
Ik heb vanmiddag de auto op het oog eens van verschillende kanten bekeken. Ik heb het idee dat de bolling van het rechter scherm minder is dan de bolling van het linker scherm. Helaas ontbreekt het me aan middelen om dit idee bevestigd te krijgen. Dat zou wel het aanlopen verklaren van de rand. Ik zal eerst de as weer terug in het midden stellen (verstelbare panhardtstang, staat nu ong. 8 mm naar links versteld) en daarna toch maar eens kijken naar het omrollen van de randen.

mogelijk is er ooit een spatbordrand herstelt, meten kun je vanaf het binnenscherm naar buiten, alleen ff een wiel er af..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Nou heb om te proberen 2 van die Ophoogblokken van 1 cm besteld bij vomd.nl.
Dacht eerst poe das veel verzendkosten 8euro voor twee schijven, maar kreeg heel netjes nog een code erbij voor een keer gratis verzendkosten.
En die heb ik meteen gebruikt.

De schijven verhelpen al heel stuk van het probleem, alleen waren ze niet voldoende.
Maar met nog wat extra schijven is het probleem de wereld uit.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo 142 deurpanelen - bescherming tegen water keter 7 5.815 27 August 2013, 18:19
Laatste bericht: Jambon
  kwam dit tegen op fleebay... 0 754 Minder dan 1 minuut geleden
Laatste bericht:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)