Helaas worden Volvolvo leden steeds welgestelder en passen hun lichamen daar schijnbaar bij aan. :o :o
Bij de eerste bestelling dacht ik nog dat Volvolvo leden zo'n oud geval kochten, omdat ze geen geld hadden om iets duurders te kopen, ik heb nog steeds 9 van de 25 L maten van die eerste bestelling. De XL en 2XL maten waren binnen 2 jaar op en er was vraag naar 3XL, dus bij de volgende bestelling heb ik die ook besteld.
Er zijn er nu 2 van afgenomen, misschien begint het merendeel van de leden door de crisis gewicht te verliezen of wacht even met bestellen tot de bui over is. :

:

Helaas heb ik de relatie met de bedrukker en leverancier van de T-shirts beëindigd, zodat we een nieuwe leverancier nodig hebben. :'( :'(
Dus als Jambon kan informeren, graag. :-* Ik zoek al een tijdje, want het idee van wat meer Volvolvo stuff trekt mij ook.
Helaas willen de meesten aanzienlijk grotere bestellingen dan de 50 of 100 die ik maximaal per bestelling vraag.
Maar al heb ik nog wat geld op de bank, er voor lenen doe ik niet en als belegging lijkt het me ook geen erg goeie. ;D ;D ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.