Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Foto sjoet en ouwenelen bijeenkomst
waz schreef:Uhm, topic een beetje over het hoofd gezien geloof ik Tongue In het 'even voorstellen' ook al vaker gehad over het bij elkaar komen voor een fotoshoot.
Het lijkt me leuk om mee te doen. Ik heb wel wat professioneel foto-spul. Zijn er meerdere fotografen hier -die besluiten mee te gaan-?

Wel ik ben hobbybob,... En moet dan een digitale spiegelreflex lenen. Verder is alles welkom. Heb mobiel data opslag bankje (40gb) waar alles op verzameld kan worden om vervolgens alles op DVD te kunnen branden voor een ieder..... wel zo leuk dacht ik zo.

[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Heel goed! Ik heb zelf een Canon EOS 20D dslr met wat glas van 10mm tot 360mm. Zijn er volvo bezitters die een bepaald beeld voor ogen hebben hoe ze graag willen dat hun volvo op de plaat gaat? Dan kunnen we daar rekening mee houden met evt. props, locatie, tijd, etc.
www.conceptm.nl<br /><br />Volvo 164 (71'Wink<br />Volvo 142 (68'Wink
Antwoord
waz schreef:Heel goed! Ik heb zelf een Canon EOS 20D dslr met wat glas van 10mm tot 360mm. Zijn er volvo bezitters die een bepaald beeld voor ogen hebben hoe ze graag willen dat hun volvo op de plaat gaat? Dan kunnen we daar rekening mee houden met evt. props, locatie, tijd, etc.

Locatie is nu eerst de Posbank bij Arnhem. Men geeft aan dat daar leuke karakteristieke locaties te vinden zijn.

Waar dit precies is weet ik ook nog niet (coordinaten goolge earth misschien,... )

Hier dus denk ik: http://www.xs4all.nl/~natuurmo/posbank_index.htm
Antwoord
Postma 245 GL schreef:Uuu Bart ik kan de 3e wel, het is onze vriend Rubicon die de 3e niet kan...

Sorry Postma, sorry Rubicon. Ik was te snel aan het lezen: bericht was van Rubicon, maar bevatte citaat van Postma....

Postma 245 GL schreef:Maar de 27e lijkt de voorkeur te hebben samen met de Posbank (ergens bij Arnhem). Stel dan ook voor dat we deze gegevens bij de "Heilige 77" indienen als eerst volgende evenement.

Ben voor!
Als het officieel evenement wordt, wordt het misschien nog drukker...
Gezellig!
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
BartJu schreef:
Postma 245 GL schreef:Uuu Bart ik kan de 3e wel, het is onze vriend Rubicon die de 3e niet kan...

Sorry Postma, sorry Rubicon. Ik was te snel aan het lezen: bericht was van Rubicon, maar bevatte citaat van Postma....

Eeeehmmm.. ik ben nu zelf ook even niet mee.. Maar idd, ik ben degene die 3 juni niet kan Wink
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
Altijd jammer dat iedereen niet kan,.... Maar zoiets kan natuurlijk makkelijk nog eens een keer lijkt mij.

Zullen we zeggen 13:00 uur bij Paviljoen de Posbank

Routebeschrijving

Auto | Via de A12 en de A348. De Posbank staat aangegeven op de ANWB borden op de A348. Er is een ruim parkeerterrein naast Paviljoen de Posbank.

ADRESGEGEVENS
Beekhuizenseweg 1
6991 JN Rheden

Zie ook link: http://www.xs4all.nl/~natuurmo/posbank_index.htm
Antwoord
henqui schreef:- Zwarte Flirt
- Bert N
- Postma
- Peter Timmer
- BartJu
- Erik265
- DopdeDouwer
- Rubicon
- Filip
- Henqui (liefst 3 juni
-Volvo200liefhebber

Gezellig! Tot de 27e dan op de Posbank!
[/quote]
Antwoord
- Zwarte Flirt
- Bert N
- Postma
- Peter Timmer
- BartJu
- Erik265
- Rubicon
- Filip
- Henqui (liefst 3 juni
-Volvo200liefhebber

Ik kan die data ook niet, maar ben heel erg benieuwd naar de foto's. CD'tje wil ik vast reserveren Wink. Ben ook benieuw of het lukt om wat af te spreken voor een sleuteldag.
Antwoord
Beetje roet in het eten, APK afgekeurd :'(, reden; slangetje ruitensproeier schoot eraf tijdens test ???, stuurbekrachtiging werkt niet goed(draait naar links lichter als naar rechts) ??? en de remleiding aan de voorzijde zat om de buis van de demper gewikkeld ???.
Ik was er gelukkig niet bij, anders had ik die keurmeester voorgoed afgekeurd. >Sad
Ruitensproeier, kinderachtig maar klopt.
Stuurbekrachtiging doet het beter als bij de vorige keuring sinds ik de fuseekogels heb vervangen en toen zonder problemen werd goedgekeurd.
De lengte van de remleiding en wijze van bevestiging behalve deugdelijk, staat volgens mij niet in de keuringsvoorschriften .
Binnen 12 dagen herkeuren, dus ik ben benieuwd.
Is er vanwege de verschillen van de stuurbekrachtiging links en rechts wel eens eerder iemand niet door de APK gekomen?
En de remleiding wordt toch wel vaker eenmaal rond de buis gedraaid?
Beetje offtopic, maar mijn komst is een beetje onzeker hierdoor. 8)
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Balen, zeg. Dat van de ruitensproeier vind ik wel Ãrg kinderachtig )wel bekend probleem).
Ik heb (nog) geen problemen gehad met de stuurbekrachtiging, maar mijn wagen moet binnenkort ook voor de keuring dus... Ik denk dat het meer een kwestie is van met welke keurmeester je te maken krijgt. Die van jou lijkt me wel een echte zeikerd.

Ik hoop wel dat je erbij bent op de Posbank, ik wil graag met de Zwarte Flirt op de foto ;D

1980 GL Diesel (USA)
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  oldtimerbeurs Autotron foto's jos245 8 6.779 22 November 2008, 21:51
Laatste bericht: ruuds70
  Volvolvo fotosjoet en ouwenelen bijeenkomst nr 2 Postma 245 GL 164 78.056 8 October 2008, 17:40
Laatste bericht: Zwarte Flirt

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)