Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Foto sjoet en ouwenelen bijeenkomst
Heb al verschillende geluiden gehoord over een fotosessie. Gezien het weer (lees natuur en licht) een beetje mee gaat zitten nu tijd opschuift richting zomer moet de daad maar eens bij het woord gevoegd worden.

Dus:

1 Wie is in voor een sessie
2 Wie kan goed met een camera omgaan
3 Een leuke locatie(s): Bos, industrieterrein, autosloop (laatste leuk effect, trouwfoto’s ook laten maken ;D) of een andere karakteristieke plaats???

Ideeën, suggesties? Wie?

[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Leuk idee Jan, ik ben er helemaal voor, ik heb een goede digitale camera (maar er lopen op deze site betere, zelfs pro fotograven rond) en in Dordrecht zijn genoeg mooie plekken te vinden. ;D (Wel even rijden voor je) Maar een andere plek ergens halverwege is ook best.
Daarnaast loop ik al een hele tijd rond met het idee om een ronddraaiende gif avatar van mijn auto te maken, dus dat zouden we dan ook eens uit kunnen proberen. :Smile
Een belemmering zijn helaas de kinderfeesten, waar ik deze dure hobby van bekostig, want die zijn meestal in het weekend. :'(
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Ik ben ook voor Dordrecht, dus dat is al een zeer ruime meerderheid! Zitten er autosloperijen in Dordrecht, Gerard?
Antwoord

Van Terwispel
Naar Dordrecht

Afstand 197,8 km.
Reisduur 01:57

Wel een heel eindje rijden dus,....

Antwoord
Is er niet iets er tussen in. Omgeving Apeldoorn of Lelystad of iets dergelijks.

V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
volgende week ga ik mn 245 turbo intercooler halen. Leuk om m erbij te fotograferen!

Ik dacht aan de maasvlakte, strand of duinen, of...eventueel een grindgroeve. Of in Wassenaar bij de sjieke villa's enz.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Wat te denken van de Posbank, vlakbij Arnhem?
Mooi natuurgebied, ook water in de buurt en een beetje centraal in het land
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Je werkt niet erg mee om het hier in de buurt te houden, Peter...
Antwoord
geestschrijver schreef:Je werkt niet erg mee om het hier in de buurt te houden, Peter...

Ja duuu Dordrecht is niet echt heel dichtbij Big Grin Arnhem is al aaaaardig beter,.... Ach maakt eigelijk ook niet zoveel uit,... Als het maar binnen de 2 uur rijden is vind ik het wel zalig.,...
Antwoord
Leuk idee!

En ik ben voor de Posbank, van de genoemde opties toch zeker het centraalst (voor mij in ieder geval Wink)

Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  oldtimerbeurs Autotron foto's jos245 8 6.776 22 November 2008, 21:51
Laatste bericht: ruuds70
  Volvolvo fotosjoet en ouwenelen bijeenkomst nr 2 Postma 245 GL 164 78.008 8 October 2008, 17:40
Laatste bericht: Zwarte Flirt

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)