20 January 2008, 17:01
ik had niet anders verwacht
|
Detroit EZ locker / Truetrack
|
|
20 January 2008, 17:01
ik had niet anders verwacht
21 January 2008, 11:26
Hee, dat is grappig ! Ze hebben de serie dus groter gemaakt. Als de Preload maar hoog is. Anders krijg je alsnog vrij veel wielsping. Het zou goed kunnen dat ze de langere overbrengingen nu ook geschikt hebben gemaakt want de Amerikanen gebruiken ze ook veel en lopen er ook om te zeuren. Als het zo is dan is dat goed nieuws ! Al ben ik blij met >3.73. Ze staan onder Volvo 240 dus dat zit goed. Ik heb dezelfde uitvoering.
Ik heb gemerkt dat er 1 nadeel in het diff zit: Bij droog weer wil er 1 wiel gaan doorspinnen, het LSD grijpt dan in, wiel stopt met doorspinnen, begint weer met doorspinnen, LSD grijpt in....... Dan krijg je een beetje schokkerig effect in de auto. De hele auto siddert dan. Maar goed. Anders had je een grote schreeuw uit het wiel gehad en nu speer je als een gek naar voren. Ik vind het niet echt vervelend. Het is enkel in lage versnellingen omdat er dan een enorm koppel op het doorslippende wiel staat.
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl
21 January 2008, 12:11
Overigens heeft Nordrive nog een Truetrac op de plank liggen omdat ie de mijne eerst was kwijtgeraakt bij een verhuizing.
[img][/img]
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Detroit TrueTrac 912A374 1:3,54 and lower Dana 30 | burgixxl | 5 | 5.375 |
7 November 2019, 18:21 Laatste bericht: burgixxl |
|
| dana 30 locker | nick740 | 17 | 12.921 |
8 May 2010, 23:34 Laatste bericht: nick740 |