15 September 2014, 22:14
Ik heb het aanvankelijk ook zo opgelost, maar snij het weer open omdat het regenwater daar ook oangs komt, binnendoor welteverstaan. Voor je het weet staat de bodem vol..
apktje enzo
|
15 September 2014, 22:14
Ik heb het aanvankelijk ook zo opgelost, maar snij het weer open omdat het regenwater daar ook oangs komt, binnendoor welteverstaan. Voor je het weet staat de bodem vol..
16 September 2014, 15:37
Jambon schreef:Ik heb het aanvankelijk ook zo opgelost, maar snij het weer open omdat het regenwater daar ook langs komt, binnendoor welteverstaan. Voor je het weet staat de bodem vol.. Over welk deel van de reperatie heb je het nu?
16 September 2014, 22:06
Daar waar bij je foto's 'linksvoor' en 'rechtsvoor' bij staat.. De naad die daar oorspronkelijk zit is samengesteld uit 3 delen en vormen zo achter de 'kickpanels' deholle ruimte waar langs het regenwater vanuit de paravaan naar de dorpels wordt geleid en afgevoerd.. Heb een tijdje geleden deze operatie van eeb Zweed gezien die de buitenzijde heeft open gezaagd, de boel van binnen hersteld heeft, en alles weer dicht gelast..
16 September 2014, 22:24
Hoi Jambon,
Het blijkt misschien niet uit de foto's maar het zit nu weer in elkaar zoals Volvo het ooit ook gedaan heeft, dus 3 lagen plaat op elkaar. Aan de voorkant van het schutbord zijn er dus 2 plaatjes op gekomen. Nadat alles vast zat ook aan de binnen kant op alle naden strijk kit, daarna met een goede spuitbeker met slang op de compressor Dinitol ML naar binnen gespoten. Na enige tijd aan de binnen kant gekeken of er ook dinitrol naar binnen gelekt was, dat was dus niet het geval. Over een paar dagen nog eens wat Dinitrol Penetrant er in spuiten. Ik ben dus niet bang dat er water naar binnen loopt! Groet, Mathieu.
18 September 2014, 12:14
Is weer voor elkaar, autootje mag weer 2 jaar langer rondrijden!
26 June 2015, 17:15
Inmiddels zijn we weer bijna een jaar verder en heb de auto vandaag in de schuur geplaatsts om nog wat plekjes bij te werken. Ga nu eerst bezig met de roest die achter de bumper zit, zie foto's. Voor de linkerkant zoek in nog een origineel stukje plaat, heeft iemand toevalig het omcirkelde stukje nog liggen of op een sloper zitten waar ik het uit kan halen?
Groet, Mathieu.
26 June 2015, 18:06
zit dat deel niet gedeeltelijk bij de wielbak als je die koopt ? andere moet kunnnen met een losplaatje
Verstuurd vanaf mijn GT-I9506 met Tapatalk Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt) Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella nu ook te volgen via Lau's oude bakken [/URL]
3 December 2016, 22:26
3 December 2016, 22:48
Prachtige restauratie, hoe is die lak zo mooi in de oude lak gemengd?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|