Topics: 60
Jambon schreef:ja, maar hij komt bij mij de 140 draagarmen brengen, en je woont toch o d hoek.. als ie vrijdag hierheen tuft heb jij ze zaterdag bij v Roosmalen (mag je meteen nog een boek lospeuteren) breng je Haynes ff mee..
Oh zo, ja anders is het alleen maar omrijden. Het leek me wel leuk om ff 'n bakkie te doen als ie d'r toch was
Ik neem die stabilisatorstangen zaterdag wel mee. Heb ik geen speciaal gereedschap voor nodig als ik 't goed heb.
Topics: 288
Yellow240 schreef:Oh zo, ja anders is het alleen maar omrijden. Het leek me wel leuk om ff 'n bakkie te doen als ie d'r toch was Ik neem die stabilisatorstangen zaterdag wel mee. Heb ik geen speciaal gereedschap voor nodig als ik 't goed heb.
altijd goed, stabi's is allen schroeven, weet niet of je verbindingstangetjes nog you from it (je van het red. ) zijn, want die gaan het nu extra voor de kiezen krijgen..
Topics: 56
DopdeDouwer schreef:Ow ok dus gereedschap retour naar LopZand.
Een dynamo uit Berkel kan dan (een andere keer) wel richting een volgend punt, bijv Brummen.
Waar moet de dynamo dan naartoe? Of komt iemand m dan bij mij ophalen, geen probleem, huis loopt niet weg ;D
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 288
Black Moose schreef:Waar moet de dynamo dan naartoe? Of komt iemand m dan bij mij ophalen, geen probleem, huis loopt niet weg ;D
naar
Rob
Topics: 173
Citaat:Waar moet de dynamo dan naartoe?
TheDrivingDutchman uit Surhuisterveen gaat binnenkort een zonnedak bij volvosvenska ophalen in Tilburg .
Nou ligt Surhuisterveen vlak naast Boornbergum (waar ik woon) en Tilburg schijnt dan weer vlak bij Loon op Zand te liggen.
Dus als die Dynamo ooit eens uit B&R richting LOZ kan komen, dan graag :-*
Topics: 56
opgelost
, kan ie nog wel een bakje koffie halen bij mij hoor, is toch een heel eind ;D
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 173
Citaat:opgelost
Hoe is de route dan?
Dop => Black Moose => Jambon => Volvosvenska => TheDrivingDutchman => Rob ?
Sowiets?
Topics: 24
Volvosvenska en Jambon zien elkaar waarschijnlijk zaterdag op neutraal terrein in Waalwijk.
Als ik nog wat mee moet nemen hoor ik het wel. Volvojasje ofzo ;D?
Volvo 244 DL 1974
Topics: 17
Ik woon in Druten, werk in Tiel/Nijmegen.
Rijdt af en toe richting R'dam.
Voor de rest geregeld het land door van noord tot zuid.
Over twee weken naar Heeg bijvoorbeeld. (Rob?)
Topics: 163
Rob schreef:TheDrivingDutchman uit Surhuisterveen gaat binnenkort een zonnedak bij volvosvenska ophalen in Tilburg .
Nou ligt Surhuisterveen vlak naast Boornbergum (waar ik woon) en Tilburg schijnt dan weer vlak bij Loon op Zand te liggen.
Dus als die Dynamo ooit eens uit B&R richting LOZ kan komen, dan graag :-*
Detail; ik heb geen dynamo uit berkel en lukt mij vandaag iig 99% niet om nog langs berkel te gaan.
@Rob of eigenaar dynamo als je mij een berichtje stuurt kijk ik of die 1% toch nog lukt.
Maar volgens mij komt er nog een kans; frox en jambon moeten ook nog een keer iets afspreken heb ik begrepen.