Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verroest
;D Goed bezig Gerard en Peet! ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Petje af voor jullie! Iig veel succes Smile
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
Antwoord
Goeiemorgen zeg, die auto is bijna doormidden!
Ik ben al bang als ik nieuw tikje hoor, maar dit.... :o

respect!
Antwoord
Ligt het nou aan mij of zit er een te moderne achterkant aan die auto vast? Lijkt mij niet dat ze die achterkant in 1976 al hadden. Tongue

Maar goed bezig geweest in ieder geval, zoveel roest is natuurlijk nooit tof!
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
Goed gezien Bart Willem, ik ben niet de eerste die aan deze wagen bakt, de volledige achterkant is al eens vernieuwd, dat gebeurde vroeger wel vaker, omdat de leeftijd voor de verkoop als hij 5 of 6 jaar oud was graag met wat nieuwe details verjongd werd. :'( :'(
Zo zie je maar, bedrog is van alle tijden. :Smile :Smile :Smile
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Gisteren live wat van Peter over de ontwikkelingen mogen horen, hou je taai en blijven bakken tot het vast zit !
[img][/img]
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:Goed gezien Bart Willem, ik ben niet de eerste die aan deze wagen bakt, de volledige achterkant is al eens vernieuwd, dat gebeurde vroeger wel vaker, omdat de leeftijd voor de verkoop als hij 5 of 6 jaar oud was graag met wat nieuwe details verjongd werd. :'( :'(
Zo zie je maar, bedrog is van alle tijden. :Smile :Smile :Smile

Als ik 't zo zie is er wel eens meer "vernieuwd", en als het een echte Amerikaan is zou 'ie geen roest gehad moeten hebben. De leeftijd blijft ten alle tijden hetzelfde op het kenteken, dus ik vermoed dat deze auto wellicht bij het importeren een "nieuwe" achterkant heeft gekregen (of meer dan dat). Zelf geïmporteerd of ergens bij een handelaar gekocht?

Antwoord
Hij heeft Amerika nooit bereikt, is als een van de eerste Amerikanen gekocht door een werknemer van Volvo en een paar jaar geleden aan een Hollandse handelaar verkocht, die hem aan de man sleet waarvan ik hem weer kocht.
De handelaar kan hem ook samengesteld hebben uit een Amerikaans wrak uit Zweden en wat resten van de sloop, alle ellende was in ieder geval goed verstopt onder een dikke laag tectyl, heel veel aan elkaar gelaste plaatjes ijzer en gladgestreken met minimaal 100 kg plamuur.
Ik hoop ooit eens achter het echte verhaal te komen, kenteken was JFB 365, maar zonder enige kennis van het Zweeds, nog niet verder gekomen over de gegevens hiervan.
Hij was blauw, volgens verhaal door de eerste eigenaar direkt zwart overgespoten en na een aantal jaar in Zweden verkocht naar NL waar ik hem uiteindelijk zelf heb ingevoerd na een eerste afkeuring bij de eerste Nederlandse eigenaar.

Sorry foto's zijn vandaag niet gelukt, toestel weigerde.
De nieuwe bodem is inmiddels gedeeltelijk vastgelast in de weer redelijk Zwarte Flirt, waardoor de eerder vertoonde roestgaten niet meer opgeknapt vertoond kunnen worden.
Maar alle gerepareerde ongerechtigheden die na verwijdering grote gaten achter lieten, zullen morgen vermoedelijk wel vertoond kunnen worden.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:De nieuwe bodem is inmiddels gedeeltelijk vastgelast in de weer redelijk Zwarte Flirt, waardoor de eerder vertoonde roestgaten niet meer opgeknapt vertoond kunnen worden.
Maar alle gerepareerde ongerechtigheden die na verwijdering grote gaten achter lieten, zullen morgen vermoedelijk wel vertoond kunnen worden.

???? úhhhhh, ok Big Grin Big Grin
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:Hij heeft Amerika nooit bereikt, is als een van de eerste Amerikanen gekocht door een werknemer van Volvo en een paar jaar geleden aan een Hollandse handelaar verkocht, die hem aan de man sleet waarvan ik hem weer kocht.
De handelaar kan hem ook samengesteld hebben uit een Amerikaans wrak uit Zweden en wat resten van de sloop, alle ellende was in ieder geval goed verstopt onder een dikke laag tectyl, heel veel aan elkaar gelaste plaatjes ijzer en gladgestreken met minimaal 100 kg plamuur.
Ik hoop ooit eens achter het echte verhaal te komen, kenteken was JFB 365, maar zonder enige kennis van het Zweeds, nog niet verder gekomen over de gegevens hiervan.
Hij was blauw, volgens verhaal door de eerste eigenaar direkt zwart overgespoten en na een aantal jaar in Zweden verkocht naar NL waar ik hem uiteindelijk zelf heb ingevoerd na een eerste afkeuring bij de eerste Nederlandse eigenaar.

Sorry foto's zijn vandaag niet gelukt, toestel weigerde.
De nieuwe bodem is inmiddels gedeeltelijk vastgelast in de weer redelijk Zwarte Flirt, waardoor de eerder vertoonde roestgaten niet meer opgeknapt vertoond kunnen worden.

Wat een verhaal zeg, ik vermoed dat die handelaar gewoon de boel omgebouwd heeft (want er is teveel "nieuw" aan), en er zijn helaas in regio Eindhoven een aantal handelaars die graag rommelen met chassi'tjes en bijhorende cijfertjes enzo. Tongue Nu hoop ik voor je dat die auto niet uit die regio komt. Wink

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)