Topics: 54
Ik heb er wel 1 ;D Ãn 1 complete kabelboom van de sloper Turbo ,
Waarom ik dat allemaal bewaar zeg het maar ??? ik kan er geen afstand van doen , ik ben heel slecht in dingen weggooien :-\
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Topics: 22
Als hij het niet leest, hij zwerft regelmatig over dit forum, kan je het zelf wel aan hem laten weten.
(ljdekker in de ledenlijst incl. email adres.)
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 28
a.huis schreef: Ik heb er wel 1 Ã
n 1 complete kabelboom van de sloper Turbo ,
Waarom ik dat allemaal bewaar zeg het maar ik kan er geen afstand van doen , ik ben heel slecht in dingen weggooien
GJ Dekker zoekt een kabelboom die hij mag zoenen.
je doet er toch nix mee.
dus kan hij hem toch wel ff aflebberen. ;D ;D
kan hij mooi schoon weer in de kast
Topics: 54
Daar heb je die keerl van een paar huizen verder ook weer :
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
@volvo200liefhebber; al info over de 740 ?
Topics: 28
Daar heb je die keerl van een paar huizen verder ook weer
nou en??? ;D
Topics: 22
Als jullie nou eens wat vaker bij elkaar langs gingen ???
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 25
Jelmar schreef:@volvo200liefhebber; al info over de 740 ?
Ja dat is een leuke, via een omweg staat de auto inmiddels bij ons in Woudenberg ;D ;D
Voor het geld wouden Bram en ik wÃ
l een gokje wagen en dus staat het beest bij ons :
Je zal hem zaterdag wel zien,auto zelf is echt op....en vooral uitgeleefd.Maar het gaat ons om de techniek en die velgen,tja 2 hele mooie maar 2 zijn krom en bleken achteraf BBS'ers te zijn. Wij moeten toch binnenkort een paar velgen laten stralen en poedercoaten oa voor Klaas z'n 244 en gaan we vragen of ze nog te redden zijn.
Topics: 74
Nou, ik heb al en motorbekabeling gezoend hoor. Zelf in elkaar gezoend wel te verstaan ;D Je bent ff weg en er wordt meteen over je gebabbeld.. :
Maar wil je 'm nog wel verkopen huis? Ik las dat je er nog 1 in voorraad hebt? Ziet die er nog goed uit?
Ik zag namelijk vorige week toen ik naar huis reed ineens alle rooie lampies op m'n dashboard aankomen.. :o Das dus niet pluis. De voltmeter gaf ook aan dat de accu niet opgeladen werd en dat de accu langzaam leeggetrokken werd. Dus eerst koolborstels vrvangen. No help. Dynamo vervangen. No help. Dus ton ging ik de bedrading volgen en de isolatie was van grote delen van de bekabeling afgbrokkeld. Dus ja, dan houd het echt even op. Maar inmiddels loopt de turbo weer als een tierelier!