Topics: 34
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Topics: 14
Goed zo! Er staan trouwens van die donkerblauwe deurbakken op Marktplaats; niks voor de GLT?!
Topics: 0
Divadi schreef:Als je het zoals de meesten hier hobbymatig doet is jouw aanpak (Ticcie) helemaal niet zo verkeerd en kun je de kosten lekker spreiden. Bovendien weet je straks echt precies wat je hebt, wat je bij een auto die je compleet 'in goede staat' koopt (bijna) nooit weet; de hierboven afgebeelde 244 is echt 100%, van die 245 die ze hebben staan weet ik dat 'ie goed is, maar niet of 'ie 100% is...
Ga je dat verslag nog plaatsen; mooi naslagwerk!?
Enneh, 244's rotten net zo hard :evil: ; die hierboven is alleen nieuw opgebouwd...
Inderdaad weet je, als je zelf gaat opbouwen, uiteindelijk wat je hebt
En dat heeft zeker zijn charmes. Ik zou willen dat ik dat kon doen. Maar als ik nu zou kunnen kiezen kies ik toch voor de 244 van Thom.
Maar op dit moment 8000 euri neerleggen is iets te veel van het goede.
Wel vindt ik het leuk om ook een originele GT te hebben. Maar ja ik blijf maar even dromen.

:roll: :roll: :roll:
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
't enige waar ik me echt zorgen over maak is hoe voorzichtig ik er mee ga doen als ie klaar is: m'n vorige nieuwe auto had binnen een half jaar een kras op de motorkap (dader onbekend), nog een half jaar later 2 deukjes in de D-stijl (dader onbekend) en nog een jaar later een aantal deukjes in de deuren van mensen die het normaal vinden hun deuren zo hard te openen dat ze sporen achterlaten in die van jou.
Ik wil dus NIET dat dit met de Turbo gaat gebeuren! Wat steenslag door de jaren heen is onvermijdbaar, maar de rest.....
Maar goed, waar maak ik me druk om, de komende tijd nog wel andere kopzorgen......
T Wolff: altijd even grappig.... maar ik moet zeggen, deze was idd te leuk om te laten liggen.
[MOD] Het is een functie, en zo moet je het blijven zien hoor....[MOD]
Morgen trouwens weer een las-dag: de lasser gaat eerst m'n apk-gaten in de dagelijkse turbo dichtlassen en hopelijk nog eea aan het restauratieproject doen. Zal weer eens wat foto's maken, het restauratieverslag bijwerken en hier ergens plaatsen.
Topics: 135
Paul, ik ben net zo'n freak maar ik vind ook dat een volvo moet rijden. Dus ach we gokken het er maar op. Zelf ben ik aardig zuinig op mn auto. Dus ik kijk altijd goed uit waar te parkeren. Soms rij ik liever even een blokje om om een betere / veiligere plek te vinden. Dat scheelt al een hoop.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 41
tja, zuinig op je [size=18px]eigen auto!!

[/size], maar met geleende 245T's doe je niet zo moeilijk

[size=9px]greppletje, vastzitten, parkeren op een invalideplek....

[/size]
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Topics: 14
Topics: 135
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"