25 April 2016, 21:44
Normaal wordt deze klauw toch ook gebruikt op een 305 of 310mm schijf? Kun je de klauw niet aan beide kanten een stuk in frezen? Zodat hij iets verder om de schijf komt?
|
Project Volvo 142R
|
|
25 April 2016, 21:44
Normaal wordt deze klauw toch ook gebruikt op een 305 of 310mm schijf? Kun je de klauw niet aan beide kanten een stuk in frezen? Zodat hij iets verder om de schijf komt?
26 April 2016, 16:50
Het is gelukt met de luchtsleutel en een flinke mep op de bovenkant
![]() ![]() Hierdoor kon ik het geheel op de werkbank gaan passen en de laatste punten meten om een tekening mee te kunnen maken. Binnenkort maar eens met deze tekening naar de lokale ijzerboer, kijken of ze dit voor me kunnen maken: ![]() Daarna ook even een "spacer" gemaakt van MDF, om te kijken hoeveel ik nodig zou hebben om de velg passend te krijgen: ![]() 12mm kan dus echt nÃt. 15mm zou een wat comfortabelere keuze zijn ![]()
28 April 2016, 13:15
Nog wat inspiratie voor je remklauwverhaal:
http://forums.turbobricks.com/showpost.p...tcount=230
28 April 2016, 15:40
Thanks, Dopski. Dat topic ga ik eens lezen.
Vandaag wilde ik weer verder werken aan de auto, maar toen ik mijn garage binnen liep zag ik dit nieuwe stroompje door ons dorp lopen: ![]() Dus vandaag op het dak bezig geweest om dit te fixen (een verstopte afvoer was overgelopen en door de muur gekomen).
2 May 2016, 19:48
De 142 heeft een kleinzoon gekregen! Met trots presenteer ik u: de rooie.
![]() ![]() ![]() ![]() Net bij een korte inspectieronde kwam ik deze draad tegen onder de stoel.. heben deze eigenlijk stoelverwarming? En zo ja; wat is er nog nodig om dat aan de praat te krijgen? ![]() Hij was mooi goedkoop, vooral omdat er een lelijke deuk boven het rechter achterlicht zit. Of zat, kan ik beter zeggen. ![]() Wonderbaarlijk wat je kan doen met een hamer en een grote lijmklem. ![]() Dit was nog maar even snel een uurtje frotten, maar binnenkort ga ik het even wat netter maken en plamuren. Daarna wat grondlak en over een tijdje even de auto voorbereiden om hem zelf te gaan spuiten (waarschijnlijk gewoon rood, maar dan overal ÃÃn dezelfde kleur).
2 May 2016, 20:02
Vervanger van de Mini?
En is die draad niet van de gordel-verklikker? Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
2 May 2016, 20:17
Als de Mini ooit verkocht word is het inderdaad de vervanger. Al zit ik nu sterk te twijfelen om ze gewoon allebei te houden... maar goed, dat terzijde.
Die draad gaat echt de stoel Ãn... geen idee waar het anders van zou kunnen zijn als van stoelverwarming. Overigens, over riemen gesproken; onder de stoel ligt ook nog een enkele (tweepunts) gordel, die op dezelfde ophangpunten vast zit als de driepuntsgordel. Zo'n '92-er 240 werd toch niet meer met ouderwetse tweepuntsgordels geleverd, denk ik?
2 May 2016, 20:37
De tweepunts hoort in het midden van de achterbank te zitten.
2 May 2016, 20:44
Ja, daar zit ook geen tweepunts gordel, maar beide voorstoelen hebben dus óók een tweepunts gordel :/
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|