Topics: 2
De Express ziet er ook niet zo mooi meer uit, dus vond het wel een mooie slogan voor dit project...
Mijn ouders vinden de auto trouwens echt een verschrikkelijk hok, dus dat is al een enorm pluspunt!
Turn garbage into art!
Topics: 17
Meer leven in de B18 is misschien financieel aantrekkelijker, kijk eens naar het project 142 uit 1968 van Marvin. Hij heeft wel interessante ideeen R-nokkenas, 2x dubbele weber andere versnellingsbak etc... het is alweer een tijdje stil maar er zijn zeker nog wat paardjes te halen uit een standaard motor
Dat is een optie maar opzich maakt mij vermogen ook nog weinig uit, eerst maar eens fatsoenlijk controle krijgen over de auto.
Turn garbage into art!
Topics: 54
Ennuh.......wat dacht je van een rijbewijs, Geart?
Groeten van Frans
mee bezig, heb m'n theorie al
Turn garbage into art!
Topics: 60
17 November 2011, 13:20
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 November 2011, 13:27 door Yellow240.)
Turbobrick schreef:De Express ziet er ook niet zo mooi meer uit, dus vond het wel een mooie slogan voor dit project...
Mijn ouders vinden de auto trouwens echt een verschrikkelijk hok, dus dat is al een enorm pluspunt!
Laat ze maar klagen, ik betwijfel of hun auto de 4 ton gaat halen :wink:
Moet eerlijk zeggen dat ik een Express nou niet echt heel erg mooi kan noemen, maar ik zou er dolgraag een hebben!
Wie verwacht er nou iemand van 18 in zo'n ding? (Wie verwacht er sowieso mensen van onder de 70 in een 240?:lol
145 Express met 2.5 TDI motor
Mijn ouders rijden een 405 break, met 280.000 op de teller, en die heeft al meer gekost kwa onderdelen (distru, koppeling etc) dan de aanschafwaarde een jaar of 7 trug... ding is he-le-maal op.
Wel stug vol blijfen houden dat het een prima auto is.
terwijl de volvo me echt meevalt kwa staat... zou em op 2.5 ton max schatten ongeveer. Terwijl er op de teller 470000 staat aangegeven. Eat that, peugeot!
Turn garbage into art!
Goedenavond, Ik zit met een vraag.
Hoe zit het ook alweer bij de 1 serie kwa ET waarde
72' is toch et die bijna overeenkomt met de 850? (op 5mm na dan)
en het ''nieuwe'' type heeft de zelfde steek als een 240/740/940 toch? of ben ik nu confused?
Overgens heb ik alweer veel aan de auto kunnen doen, wacht nu op een keerring, dan kan de bak er weer achter en afmonteren.
(zodra hij op eigen kracht de loods uit kan komen er foto's)
Groetjes.
Turn garbage into art!
Topics: 52
'72 is et 43 inderdaad hetzelfde als de latere 850's met 5 gaats velgen. Volgens mij zijn er maar heeeel weinig 140's met et25 geleverd. Echter et25 van de 240 is prima te rijden hoor.
Duidelijk, bedankt!
Turn garbage into art!