Gisteren weer een productieve avond gehad!
Na het zien van bovenstaande foto’s van de verdamper geprobeerd de verdamper naar beneden te draaien. Dit slaagde wonderwel met als gevolg dat er een hand tussen de verdamper en de stuurbekrachtigingspot kan. Voldoende ruimte gecreëerd naar mijn idee. Ook heb ik hier en daar de kabelboom wat gepimpt. (Als iemand een tekening inclusief lengtes van een kabelboom van een B23A heeft houdt ik mij aanbevolen). Hier en daar toch wat draden die een stukje tape konden gebruiken,…
Hierna hebben we het inlaatspruitstuk teruggeplaatst. Voordat we de rest gaan terugplaatsen eerst eens even kijken of alles het doet, tijd voor de eerste start-up. Niks, nakkes, nada,.. wel benzine maar geen vonk. Ook de gasinstallatie is volkomen dood,… Nadat we ineens een paar over het hoofd geziene losse stekkertjes hebben terug geplaatst, nog eens proberen. Eerste draai van de startmotor, BAM lopen!!! Geeft een geweldig goed gevoel dat je wagen na een half jaar stil gestaan te hebben ineens weer leven vertoond, super!!!
Volgende week verder met opbouwen.
- Radiator + slangen + KVS
- Riemen (incl db)
- Nieuwe olie + filter
- Gril e.d. terug plaatsen
Ta daaa hij zit er in en loopt weer :-D
Verdamper naar beneden gedraaid (moet hier nog) ongeveer 5cm.
De bruine en de zwarte vergeten,....