hij is overigens zaterdag wel echt klaar met lassen en hoop dat de spuiter 'm dan vlgde week zaterdag oid kan hebben....
geleerd dat je niet te ongeduldig moet zijn als je het op zo'n manier doet.
Topics: 22
Ik kan iedereen aanbevelen om een lascursus te nemen, Ik heb bij het ROC Eindhoven een 5 weekse (een 3 uurs les per week) cursus MIG/MAG lassen gevolgd. Goede uitleg!
Materiaal vanaf 2 mm gebruikt, dus iets dikker dan plaatmateriaal voor de auto. I, T, Hoek lassen, verschillende posities en plaatdiktes...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 30
Hallo heren,
ik ben nieuw op dit forum, sinds kort in het bezit van een 264 en studeer werktuigbouw op de PTH. Op dit moment loop ik stage als leraar op de metaal afdeling dus als er vragen zijn over het lassen of er is hulp nodig kun je je melden bij mij
Groeten
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Topics: 49
He Joost! Welkom! Altijd goed een 6cilinder erbij! Heb je ook foto;s van je wagen?
Groeten!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Topics: 34
Sander van Buiten schreef:He Joost! Welkom! Altijd goed een 6cilinder erbij! Heb je ook foto;s van je wagen?
Groeten!
Kijk de 6-pitters vinden elkaar weer!
Joost welkom! Ook ik zie graag foto's!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Topics: 14
Shit! Ik kan m'n "This thread is worthless without pict's" plaatje niet meer vinden, maar welkom hoor
!
Topics: 30
Foto's plaatsen lukt nog niet maar voor de msn gebruikers staan er foto's op mijn space.
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Topics: 0
lascursus bij de rustbusters is wel aan te bevelen, zeker als je nog echt helemaal geen laservaring hebt.
ik ben er met de Volvo 300 Club een keer geweest, was zeer leerzaam.
als je er helemaal van 0 mee wilt beginnen is het zelfs slim om ??rst op cursus te gaan en daarna pas op zoek te gaan naar een lasapparaat. Daarvoor geven ze namelijk ook een aantal hele goede tips.
Groetjes Wouter