Topics: 22
Een wat zinniger optie is dan misschien om binnen Volvolvo een sleutel-vereniging of -stichting op te richten.
Degenen die willen sleutelen, moeten lid zijn van die club.
De kosten van het lidmaatschap zijn dan afhankelijk van de kosten van de WA verzekering.
Iemand enig idee wat bijv. de 700 vereniging daarvoor jaarlijks betaald ???
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 17
op zich een goed idee, maar dan krijg je het: voor zoiets moet je een vereniging zijn, dus met een bestuur etc.......... :-X
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Topics: 254
Ik heb geen verstand van die zaken...maar moeilijk moet het niet zijn toch? Ik wil wel penningmeester worden of zo...al ben ik geen held in rekenen. ;D
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Topics: 7
Gewoon eens een zaterdag gezellig met een paar man de koppen bij elkaar steken en kijken of er iets aand ieders auto gedaan kan worden.....
Moet er natuurlijk wel iemand zijn met plaats. Gereedschap kan iedereen wat meenemen. Eigenlijk een kleine meeting met wat gesleutel. Met z'n alleen naar een doe het zelf garage kan natuurlijk ook.
Ticcie schreef:op zich een goed idee, maar dan krijg je het: voor zoiets moet je een vereniging zijn, dus met een bestuur etc.......... :-X
Vraag Arie-Jan maar of hij onze mail discussie over dit onderwerp doorstuurt.
Het komt in grote lijnen neer op een zo eenvoudig mogelijke constructie om Hooftman een rechtspersoon te geven in geval van claims. Een Stichting is dan eenvoudiger omdat je niets met leden te maken hebt, het bestuur kan beperkt blijven tot voorzitter, secretaris en penningmeester. (Henqui die functie had ik mezelf al toebedeeld en geloof me, dat wil jij niet. Maar lid van een "Sleutelclub" dat lijkt me wel wat voor jou)
En Bossie, heb je deze topic voor de rest ook gelezen ???
Topics: 173
Bump! / Kick!
Het is angstvallig stil omtrent dit toch wel goede initiatief.
Is er al iets bekend, of sterft het een stille dood...
Nee toch?
Topics: 67
Ben bang van wel Rob. Animo is helaas toch wat weinig. En daarbij weet ik niet precies wat ik met het voorstel van Gerard aan moet. Heb ook te weinig tijd om er rustig voor te gaan zitten...
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
En ik ga niet op eigen houtje die stichting neerzetten, pas als we weten op hoeveel betalende leden we kunnen rekenen wil ik bij dekking van de kosten en met toestemming van Saint, Ticci, Jelmar ermee doorgaan. De kosten zijn maximaal 350 voor het oprichten en een bedrag voor een af te sluiten W.A. verzekering. Maar het kan best zijn dat de Saint kiest voor een Verenigingsvorm voor het gehele Forum ipv alleen een Sleutelstichting.
En we blijven altijd afhankelijk van een organisatie als bijvoorbeeld Hooftman als we het voor iedereen betaalbaar willen houden.
Topics: 173
Hmmm, jammer
Dan toch maar weer de Tittel/Achmed-constructie ?
alhoewel niet iedereen heel erg tevreden was over de sleutelkunsten van Tittel, was het wel een grappige dag.......
(Tittel belde mij vd week nog of er nog iets staat te gebeuren).
Topics: 254
Leuke dag was het zeker maar Tittel hebben we niet nodig. Gewoon zelf elkaar helpen!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68