Topics: 42
ho stop, er is een addertje ;D ;D ;D
gewoon je auto "even" op een andere naam zetten,( bij mij makkelijk, gewoon op Carol en vv.) en dan heb je een vrijwaring.( werkt hier ook goed met parkeervergunningen, sorry, heb m'n auto verkocht en vergeten m'n vergunninmg eraf te halen, die nog een half jaar geldig is ;D ;D, en dit is m'n nieuwe auto, daar graag die vergunning op, uiteindelijk heb ik twee auto's met vergunningen

)
met die vrijwaring kun je je huidige verzekering beëindigen, omdat je geen auto meer hebt. ;D
en evt. naderhand auto weer op jouw naam zetten, maar nergens staat dat de eigenaar ook de verzekerde moet zijn
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 28
>

dat is kl >

>

te dirk, dat gebeurd vaker in verzekeringsland. 1 maand is gebruikelijk maar 2 maanden mag inderdaad nog steeds.
Oh ja iedereen heeft het over het kilometrage, maar is er ook wel een opgelet dat vaak woon/werk verkeer is uitgesloten en dat alleen particulier of recreatief gebruik is verzekerd. Ik heb het namelijk al een keer meegemaakt dat een schade in de spits werd afgewezen( ;D gelukkig niet bij mezelf).
245 USA 1982 + <br />Eend uit 1982
Ja PP, gewoon een keer overschrijven en weer terug overschrijven.
Hellohaas, bij die van de knmv zitten geen addertjes onder het gras, hun zijn gewoon relax.
Skert.
Topics: 107
Dirk242 schreef:Even m'n ei kwijt, want ik baal zo erg.
Had intussen de Volvo net als Layo bij de knmv verzekerd, kost maar 6 euro per maand. Netjes huidige verzekering bij de ZLM opgezegd, maand van te voren. Krijg je een brief thuis, dat het 2 maanden van te voren moest zijn. Misschien had ik beter moeten lezen, maar het is natuurlijk wel jammer. Want 6 euro per maand of 30 euro per maand scheelt best veel (voor iemand die nog op school zit).
Nu zit ik dus nog een jaar bij de ZLM, wat een hardstikke goed verzekering is, maar in verhouding duur.
Nu maar weer de knmv verzekering opzeggen. >
Check voor de zekerheid of de ZLM premie voor komend jaar is verhoogd.
.
Het schijnt dat bij premieverhoging de verzekering opgezegd kan worden zonder dat de maatschappij een beroep op een opzegtermijn mag doen.
De zlm kennende niet, die worden altijd goedkoper.
Moet ook vermelden dat het een erg goede verzekeraar is, altijd erg netjes en direct!
Topics: 163
Net online verzekerd bij KNMV Verzekeringen. Gaat pas per 1 jan in. Wel iets duurder dan Polisdirect waar ik voorheen bijzat, maar iets gunstigere voorwaarden. Belangrijkst voor mij was dat ik nu 10.000km kan rijden en niet 7.500km.
Binnen hoeveel tijd moest jij bij polisdirect je handeltje opzeggen?
Topics: 163
Twee weken, dus nog net op tijd.
Ik heb overigens toch wel die rechtsbijstand erbij genomen, bij polisdirect zat dat er standaard ook bij. En zelf heb ik geen rechtsbijstand.