Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wij zochten ruimte...
Yep
Dat heb je goed gezien. Zijn alleen wel een beetje schaars aan het worden. Op mp worden ze regelmatig aangeboden voor dertig euro Cry :evil:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Eens even goed zoeken dan. Want zo past het ook niet Wink

Ook kloppen volgens mij de meters op het dashboard niet. Er zit een eco meter in en een temp meter, beide niet aangesloten.... ik zal wel even een foto maken ervan
Antwoord
Kan hij niet in het bovenste vakje, die radio? Of zit dat anders bij de oudere modellen? In mijn oude DL van '87 had ik hem onderin, nu bovenin en dat bevalt me stukken beter...
Antwoord
Ja, dat kan prima bovenin (vanaf modeljaar '81)
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord
Ja daar zit ook een vakje.. dan moet die er uit denk ik.. maar moet daar ook niet een soort frame in dan?
Antwoord
daar klopt de maat wel voor een normale radio, bij dat frame moet je je ook niet al te veel voorstellen, het is gewoon een plastic randje dat de resterende ruimte opvult.Ik meen wel eens volvo radio's gezien te hebben die een iets afwijkende maat hebben, ik denk dat die precies in dat gat onderin passen.
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Ja, dat klopt.
De originele Volvo radio's passen idd in het gat onderin. Ik had nog een afgeschreven exemplaar liggen en daarvan heb ik het frame gemaakt voor mijn radio. Inderdaad alleen maar een plastic randje.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
dat zeg ik
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
frame is nog gewoon te bestellen via estateservice.
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
Ik heb een metalen frame op de sloop gekocht voor 5 euro.

Paste precies!
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)