Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
polarissen
16"

heb je wel spoor verbreders nodig om die velgen te kunnen monteren.
de 850 heeft een et van 43.
de 240 et van 20
Antwoord
er zijn ook nog 16 inch,ook n soort schoepen voor onder 940,van later datum,als dat zo past is dat ook niet gek,moet je even zien ntuurlijk,als alles van 740 en 940 zo past is t leuk experimenteren
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Als je dan toch bruut wil onder de turbo regel dan een setje 850T5 R velgen ,vind ik persoonlijk mooi onder volvo 240 in combinatie met een setje lage veren.

[Afbeelding: 850t5rvelgen0dy.th.jpg]
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Die velgen + banden kosten meer dan mijn hele auto bij elkaar...Maar wel errug sexy.

Staan wel eens op marktplaats voor +/- 1000 Euro...

Wil ze wel een keer zien onder m'n turbo 8)
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Antwoord
Ach , hobby mag geld kosten toch 8)
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Jawel alleen moet ik bij die bedragen toch echt wel grote prioriteiten stellen (jaja nog steeds student Smile ) Tis tegenwoordig een beetje gedaan met de koopjes heb ik het idee, iedereen weet wel errug van prijzen.
Antwoord
Lukas Lagerweij schreef:P1800, Project
460 Turbo
240 Turbo
Love Turbo's

Ik vind dat je het nog aardig doet zo als student! Ik ben nu een half jaartje aan het werk, maar daarvoor had ik dit echt niet kunnen betalen. Je zult wel niet je school geld moeten betalen en op kamers wonen. Dat was bij mij wel nl en daardoor had ik alleen nog wat euri's voor de kroeg over 8) Big Grin

Maar inderdaad, je betaald je helemaal scheel overal aan.
Antwoord
Shit...val een beetje door de mand he :lol: :lol: :lol:

die 460 turbo gaat vandeweek naar de sloop denk ik, of iemand die um wil hebben voor 150 Euro Idea

Klopt woon lekker bij pappie en mammie...maar als ik zou stoppen met uitgaan zou er zeker een t5R voor de deur staan :lol: :lol: :lol:
Antwoord
t 5 r velgen zijn ook wel n optie ja,is nog niet zo eenvoudig,het juiste wiel,bepaalt wel erg de totale uitstraling van de auto,ik hou t wel graag n beetje beschaafd.
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Dan heb je de perfecte velg toch al?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)