Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een erbij, een 144 GL met Franse slag.
ronald39 schreef:ziet er goed uit . wat voor kleur komt er op ?
groet ronald

Zelfde kleur als hij al had, licht blauw metallic. Dat is kleurcode 111.
Antwoord
Madman schreef:Hoi Jos,

3 deuren zijn van voor modeljaar 1978, deze hebben de zelfde slot vangers als de 140 serie. Het enige verschil is de deurvanger. Dit is erg simpel aan te passen aan de 140 deur, een vierkant gat zagen en 2 gaatjes boren en de originele deurvangers van de 140 passen. Dit heb ik gedaan bij de voordeuren. Bij de achterdeuren heb ik de scharnieren van een 240 gebruikt, dit omdat ik certrale deurvergrendeling heb ingebouwd en dat is lastiger als de deurvangers van een 140 erin zitten. Een deur komt uit een 240 waar een nieuwer slotvanger inzat. Deze deur is door iemand anders aangepast en ik heb hem zo overgenomen. het grootste verschil is dat bij de nieuwere slotvangers het spul op de buitenkant gemonteerd zit en bij de oudere deuren aan de binnenkant. Als je van een jongere deur de slotvanger verwijderd kun je een gat zagen zodat de slotvanger van een 140 past. Moet je wel wat knutselen met de gaatjes maar het is mogelijk. Komt er dus op neer dat als je een beetje handig bent de deuren van een 240 t/m 1993 in een 140 kunt zetten.

Groet,

Mathieu.

Bedankt. :wink:
Antwoord
zag ik m voor de deur staan ?
Antwoord
Dat zou kunnen, afgelopen maandag heeft ie even op de oprit gestaan. Zou nog foto's maken voor hier maar is er even bij ingeschoten. Dinsdag weer aan boord gegaan en kom 1 april weer thuis. Dan zul je hem vaker zien!

Groet,

Mathieu.
Antwoord
zag er mooi uit .
Antwoord
kleurnr..?
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
111
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  164 aangeschaft: aan de slag! Marty Mcfly 94 61.588 1 January 2011, 23:33
Laatste bericht: Marty Mcfly

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)