Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
fuel cut op N/A 940?
Ik weet niet of het aan de LMM kan liggen. Er zijn mensen die een 3" 960 lmm gebruiken, dus dat zou ook een optie kunnen zijn denk ik zo.
Antwoord
ik woon in provincie groningen plaats veendam
Antwoord
en die 3'' 960 lmm is dat van een turbo of maakt dat verder niet uit?
ik moet toch wat proberen want zo als hij nu rijd had ik netzo goed geen turbo kunnen monteren
Antwoord
maar het moet wel iets zijn met de ecu of de lmm of allebei
want als ik de N/A ecu er weer aan koppel dan kan ik de druk tot sint juttemus opvoeren
oftewel geen fuel cut.
Antwoord
Er is geen 960 turbo. Dat beantwoord je vraag denkelijk wel. Je topictitel is onduidelijk, misschien moet je gewoon ÃÃn ombouw topic maken, dan komen er vast meer constructieve reacties. Flip (of zijn broer, dat vergeet ik altijd) heeft ook een +T gebouwd, en op TB wordt het ook vaak gedaan. Als je snel antwoord wilt hebben, kun je vast daar even zoeken of vragen.
Antwoord
ja je hebt waarschijnlijk wel gelijk ik maak wel 1 ombouw topic aan

bedankt voor de tip
Antwoord
Mocht je heel toevallig binnenkort in de buurt van Eindhoven komen, dan kun je bij me langskomen. Heb een 3' LMM over zodat we misschien iets kunnen troubleshooten. Helaas stuur ik het ding niet op..
Antwoord
ik kom niet echt in de buurt van eindhoven
en als ik daar heen zou rijden kan dat niet met de rokende 13c:tongue:
dus ik moet dan eerst even een ander turbo regelen.

kan ik dat ding ook niet ook niet van je over kopen zodat je hem wel opstuurt?
Antwoord
Je rijd nog met die rokende turbo rond? Is je Lmm niet baggervet geworden toevallig?
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord
nee want hij lekt alleen aan de uitlaat zijde de inlaat kant is helemaal droog
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)