18 May 2009, 17:41
Is dat nou eigenlijk een must Jelmar? Ik heb die nooit gemonteerd, wat zou dat voor consequenties hebben?
|
Volvo 240 GL '88
|
|
18 May 2009, 17:41
Is dat nou eigenlijk een must Jelmar? Ik heb die nooit gemonteerd, wat zou dat voor consequenties hebben?
18 May 2009, 18:18
Een must is een groot woord..
Maar bij de auto's die verlaagd zijn met een starre as, krijg je nooit helemaal lekker uitgelijnd. En daar is die verstelbare panhard voor. Bij sommige is het zo 'erg' dat er aan een kant van de auto de band tegen de wielkast aanloopt bij een drempel of scherpe bocht. Een must is het niet, een aanrader zeker wel !
18 May 2009, 18:31
Almelo schreef:Kleursuggestie voor de velgen? (virgo) Kleur velgen:Antraciet of smoke-silver (tintje lichter) 8)
18 May 2009, 18:31
Hmm toch maar eens overwegen om te kopen dan.
18 May 2009, 20:17
Volgens mij ook zelf te maken. Dan wordt het semi-verstelbaar: doorzagen draadeind erin lassen.
Stond laatst op een forum, zou goed volvolvo kunnen zijn.
Volvo 142S - 1973
Felix
19 May 2009, 09:50
Nah, niet doen: velgen niet verdonkeren of antraciet maken. Staat rommelig op een lichtkleurige auto..
Velgen in het licht zilvergrijs staan 't mooiste. Of in het wit, nog niet gezien, maar lijkt me wel vet
19 May 2009, 10:07
In het topic van de elandrun 2009 staan ÃÂÃÂn of meerdere foto's van de witte 242 van Nick740. Hij heeft donkere virgo velgen, volgens mij helemaal (mat) zwart.
19 May 2009, 11:19
Ja en dat ziet er dus niet uit, want dan zie je nog niet wat voor model velgen het zijn.
20 May 2009, 07:44
Broer van me is even aan het rommelen geweest met photoshop;
wit donker/antraciet ![]() zilver/grijs ![]() Kleuren kloppen niet helemaal, maar denk dat het toch goed geslaagde shopjes zijn! Zit nu erg te twijfelen over wit, als het dezelfde kleur is als de auto kan het wel erg gaaf staan, icm met een verlaging. Heb nog even bedenktijd, vrijdag worden ze gespoten.
20 May 2009, 13:44
Zilver staat geloof ik mooier bij een witte, maar zijn de Virgo's origineel niet een tintje donkerder? Voordeel van een donkere tint is wel dat ze minder snel vies worden. Nou ja, ze worden net zo vies, maar het valt niet zo op. (Als ik mijn Virgo's ooit laat opknappen, worden ze denk ik rookgrijs, dezelfde kleur als mijn auto.)
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|