Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tectyl
Ok, klinkt aannemelijk. Dus met nieuwe olie zou het geen probleem zijn!
Antwoord
jos245 schreef:
katuut schreef:
jos245 schreef:Inderdaad, voor 100 euro zou ik er ook weinig van verwachten. Wink

complete onderkant incl oude eraf nieuwe dr op.
in de balken zover als mogelijk.

te weinig voor 100 euro? ik ben dr blij mee ;D kan altijd beter natuurlijk maar dat kan ook wel bij een dynitrol behandeling van 750 Wink

tis wel bij een beun. hij is er bij mijn volvo 3.5 uur mee bezig. incl materiaal

"..in de balken zover als mogelijk"

Ik kan het even niet meer volgen. Gaat dit topic nou over de bodem opnieuw in de Bodychutz zetten of over een inwendige ML behandeling?
Ik hoop dat jouw mannetje wel het verschil weet :o

mijn mannetje wel maar ik loop even alles door elkaar te halen :-[ :-[ :-[
Antwoord
heb na lang werk de bodem kaal:

Met een verfafbrander en een plamuurmes/krabber eerst de grove delen tectyl eraf. Daarna inspuiten met petroleum, en dan kun je het zo eraf vegen. Werkt best snel. Moeilijke hoekjes met staal borstel op de boormachine. Bedankt voor de tips van jullie

jeroen
Antwoord
Hoi Jeroen,
goed werk, lekker bezig geweest ;D ;D

Als je tijd over hebt, ik heb ook nog een Amazon Wink Wink
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Antwoord
Van de week is mijn knikkerbak behandeld. Alle holle ruimten zijn met een soort wax behandeld, en daar zit een garantie van 10 jaar op.
Deuren, motorkap, kofferbak, schermen en alles wat hij kon vinden aan gaatjes.
Daar hoef ik me voorlopig dus niet druk om te maken. Het leek hem wel slim om te doen nadat het plaatwerk allemaal aangepakt was (en kostte me ook nog eens € 0, maar dat terzijde)
Gaat ook gebeuren met de verwachtte rode dame van de vrouw!
244 GL D6 aut. 1981 ,[Afbeelding: img00121d.jpg] en de Smurfette (GL Automatic) uit 78 [Afbeelding: foto00631k.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)