Haha, dat had ik ook in m'n mail gezet. Ben wel geregisteerd bij volvolvo (de nieuwe volvo community).
@Volvorider, ga wel kijken. Maar voor ÃÃn evenement per jaar word ik geen lid.
Topics: 2
Als ik 6 April tijd heb dan ga ik zeker even kijken daar in Lelystad , lijkt mij wel leuk.
Topics: 38
Ik kom er (soms een jaartje niet) met heeeeel veeeeel plezier, zonder zelf mee te rijden, en amuseer me werkelijk meer dan anderhalf keer de werkelijkheid! Het is gewoon absoluut een topper om alle verschillende volvo types te zien slalommen.
Als je echt eens iets van Volvo competitie en saamhorigheid wilt zien mag je dit evenement zeker niet missen.
Het is echter wel zo dat je lid moet zijn van een Volvo club die toegelaten is voor dit evenement om deel te nemen aan de run.
Als je nu echt denkt dat je mee wilt doen zul je dus lid moeten zijn van een van de clubs
Ben je dat niet? .................kom gewoon eens kijken, is het zeker meer dan waard!
groetjes Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Topics: 28
ik sluit me geheel bij
BROWNSUGARDIRKUS aan.
zou graag eens willen rijden maar geen lid willen worden.
ieder geval niet bij zo'n balleclub die ons heeft laten stikken. :'(
kan er nog kwaad om worden na al die tijd. >
>
heb namelijk de 242 weer aan de gang met weer een frisse 2.1 IC en zou zeker geen gek figuur slaan met de powerboat. 8) 8) 8)
de motor heeft vandaag ff op de vermogenbank gestaan en ben lekker op weg zo standaard.
nu kan ik verder met de specialtjes opbouwen.
de basis is al over troffen.
dus zal mij benieuwen waar we gaan eindigen.
word vervolgd. :
:
Topics: 42
;D ;D
sluit ik me bij aan.
een Kaasie, hoeveel vermogen dan, ben benieuwd ??? :-*
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 28
ik heb er zo standaard een 45 bij getoverd.
en ga nu aan de gang met de leuke speultjes
Topics: 38
jammer dat die niet op de baan komen zonder lidmaatschap! Kaasie en PP en Brown Sugar etc.
overigens is het een evenement van de V44 club die leden van de de overige clubs toestaat om mee te doen en dat alweer overigens niet zonder meer. Destijds was het nog een hele heisa om de 850 club op de baan te krijgen. Maar goed ook dat is gelukt, nu onze "club" eens officieel introduceren????
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Topics: 78
Je zou eens moeten weten wanneer een groep enthousiastelingen een club mag worden genoemd.
Met andere woorden : wat zijn de criteria om een vereniging te zijn .
Maar zelfs al mocht je daar aan voldoen ,het bied geen garantie om mee te mogen doen .
Het is simpel een kwestie van "ja "of "nee " van de V44 club.
Ik gun iedereen z'n pleziertje , maar het dreigt onder zÃjn eigen succes te bezwijken.
Het wordt nu al zo druk dat wachtijden van een uur en langer meer regel dan uitzondering zijn.
Maar zoals eerder opgemerkt :Het is het leukste evenement om mee te maken.
Ik leef er het hele jaar naar toe.
En zeker als je wat "snels "hebt krijg je hier de kans om je uit te leven.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Topics: 10
Thuiswedstrijd voor mij! Uiteraard ben ik er dan!
Weliswaar niet deelnemend (ECHT NIET MET DE KNIKKERBAK)
244 GL D6 aut. 1981 ,
en de Smurfette (GL Automatic) uit 78
Topics: 26
Dirk242 schreef:Kreeg een kort mailtje dat je niet kunt deelnemen wanneer je geen lid bent van een Volvoclub.
Jammer, had er best wel zin in.
Ik heb voor de Varfard (ook V44) gewoon bij club ingevuld : volvolvo.nl en dat is geaccepteerd......
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86