Topics: 12
Een aantal mensen van de VKV hebben de koppen bij elkaar gestoken om ervoor te zorgen dat de Elandrun dit jaar door zal gaan. We hebben echter nog heel wat assistentie nodig. Wij roepen iedereen op die de Elandrun een warm hart toedraagt, zich te melden bij
activiteitencoordinator@volvokv.nl
Alvast bedankt!
Rob Spoon
Topics: 163
Nordicar wil de organisatie mede organiseren. Voor de dag zelf zijn dan nog 10 man nodig, die zijn nu nog niet aangemeld bij
activiteitencoordinator@volvokv.nl
Zonder die aanmeldingen komt er dit jaar geen Elandrun!
Dat is goed nieuws.
Ik heb de evenementencommissie een mail gestuurd, maar kreeg een vrij algemeen bericht terug.
Het topic op VKVforum is niet echt levendig... Is daar wel animo?
Helaas Robbert,
Na een paar dagen intensief zoeken naar vrijwilligers hebben we vanavond de knoop doorgehakt.
Via Facebook waren er 2 vrijwilligers,
Via de mail 1,
Het 850 forum wilde wel met een paar mensen komen (2),
Wil je dit evenement goed, veilig en leuk maken voor de leden en de vrijwilligers heb je minimaal 20 man nodig.
Tevens heeft de verhuurder van het circuit gevraagd om vandaag te beslissen.
Helaas hebben we na overleg moeten beslissen dat het dit jaar niet gaat lukken.
Volgend jaar beter?
Ruud Klok en Rob Spoon
Topics: 52
Wellicht voor volgend jaar proberen wat eerder te gaan werven? Zag het bericht vanmiddag en had me wellicht nog aan willen melden.
Het nieuws en de oproep waren er al eerder. De oproep van vanmiddag was een laatste poging voor dit jaar. Maar volgend jaar weer een kans. Graag aanmelden bij
activiteitencoordinator@volvokv.nl!
Topics: 52
Is het mogelijk dat mensen zich alvast onder voorbehoud inschrijven en dan op de hoogte gehouden worden van eventuele ontwikkelingen?
Eerdere oproep heb dan helaas gemist namelijk.
16 January 2015, 00:00
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16 January 2015, 00:09 door Dopski.)
Ik ook eerlijk gezegd. Op VKV site eigenlijk helemaal niets gezien behalve mijn eigen
vraag/topic om te vragen of het nog doorging.
Volgende keer beter! Misschien kunnen we met het forum zelf iets vrijblijvend zonder circuit organiseren... Heb wel een locatie op het oog... (zeer zuidelijk), mocht dat wat worden open ik wel een nieuw topic
.
Uiteraard kan dat. Als er voldoende mensen zijn, kunnen medewerkers zonder problemen ook een rondje rijden.