Topics: 22
Als je de radio bovenin zet, zorg dan wel dat je een radio hebt waarbij je de display goed kan dimmen. Anders wordt het vrij snel irritant om in het donker te rijden, met dansende equalizers enzo in je gezicht
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98
Topics: 9
maar er komt zo geen radio in hoor,
er komt Ã
Ã
ntje waar niet al te veel licht uitkomt :p
het moet erbij passen,
heb al enkel dingen opt oog,
maar vraag mij af, of het past als er zilver tinten opde radio zitten
Topics: 42
Deze heb ik erin hangen (onderin) kleur en sterkte van verlichting kan je aanpassen. En je kan je bleutooth telefoon er probleemloos op aansluiten voor perfect handenvrij bellen.
http://www.rebelio.nl/app/catalog.do?act...ctId=30687
Topics: 22
Jan, dat kan echt niet hoor, veels te modern. >

Gewoon eentje met alleen een radio of hooguit een cassette die meteen de band opvreet, dat is pas echt in stijl. :
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 9
Ticcie schreef:Eronder kan een 10cm speaker, met een ondiepe inbouw (dwz de magneet mag niet teveel uitsteken, anders loopt je ruit er tegenaan).
weet iemand hoeveel centimeter dit precies is?
dus hoeveel centimeter aan inbouw de box werkelijk mag hebben?
Zwarte Flirt schreef:Jan, dat kan echt niet hoor, veels te modern. >
Gewoon eentje met aleen een radio of hooguit een cassette die meteen de band opvreet, dat is pas echt in stijl. :
Daarom zit ie ook in het onderste vakje

En het microfoontje is weggewerkt.
Maar hoe moet ik dan bellen onderweg? En hoe moet in mijn MP3'tjes dan afspelen? En hoe moet ik dan de radio zonder afstandbediening bedienen als ik op de achterbank zit..............?
Topics: 135
Over de speakers. Ik heb de standaard speakers voor en achter erin. Echt bagger geluid dus inderdaad, maar ik heb nu ook een ouwe Philips radio die nog vervangen moet worden. Ik heb nog een setje 13cm speakers liggen van MB-Quart, 2weg dus met losse tweeters en 2 filters. Die wil ik er in.
Om dat toch passend te maken zonder de deurplaat te molesteren heb ik bedacht om 1,5 - 2cm hoge ringen te maken van MDF o.i.d. Deze wil ik dan zo frezen (en netjes aflakken) dat ze licht blijven (qua grammen) maar ook een iets grotere en diepere speaker kunnen huisvesten.
Als ik er me aan de slag ga maak ik foto's en zal ik jullie er verslag van doen. Eerst ga ik het in CAD tekenen (3D) want dat doe ik toch al de hele dag met andere producten. En dan kan ik makkelijk zien of het past en mooi wordt. Misschien dat ik het daarna hier op de zaak kan laten frezen.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
TheSaint77 schreef:Als ik er me aan de slag ga maak ik foto's en zal ik jullie er verslag van doen. Eerst ga ik het in CAD tekenen (3D) want dat doe ik toch al de hele dag met andere producten. En dan kan ik makkelijk zien of het past en mooi wordt. Misschien dat ik het daarna hier op de zaak kan laten frezen.
Gelijk die ook ff plotten naar JPG kunnen wij ook ff zien ;D
Topics: 135
jaja...W.I.P. (Work In Progress) ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 31
Ik ben ook bezig met de speakers. Heb alleen voor de twee originele nog zitten. Ik had de twee plaatjes waar de speakers achter in gemonteerd kunnen worden al uit triplex gezaagd totdat ik dit scoorde op Eaby:
En ook nog in mijn mooie bruine kleur ;D Omdat ik de originele roosters wil behouden, zoek ik nog ondiepe 10cm speakers, evt. met losse tweeters. Ik zit ook nog te denken aan een subwoofer achterin :

Spul is alleen zo reteduur :-\
1980 GL Diesel (USA)