Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Foto sjoet en ouwenelen bijeenkomst
Ik weet niet hoe je loods is ingericht (je eigen spul afsluiten) maar als iedereen zn eigen spul meeneemt en jij niets uitleent, behalve de brug en kennis, is het wellicht mogelijk. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je voorzichtig bent.
Antwoord
De bollenvelden? Combineert heel fraai met al die sublieme Volvo-kleuren.......en het is bij mij in buurt. Kan ik weer komen kwijlen. ;D
http://volvo240.jouwbegin.nl, meer dan 500 volvo 100 en 200 links.
Antwoord
Ik heb toch eens overlegd en misschien(niet direct juichen!!!) dat ik bij onze loods een sleuteldag kan organiseren.

Ik moet dat eerst met de eigenaar van het perceel overleggen en wij moeten eerst nog de hele loods herinrichten(stond al gepland) maar dan zouden wij een dag ergens in Juli kunnen plannen.
Dan wel graag zorgdragen voor eigen handgereedschap.

Ik wil wel eerst van jullie weten hoeveel mensen er ongeveer interesse hebben en ook zullen komen.

De locatie is in Woudenberg en op 5 minuten van de A12 en erg makkelijk te vinden.

Wij hebben dus een 2-kolomsbrug,apparatuur voor het wisselen en balanceren van banden,luchtgereedschap,etc..

Laat het duidelijk zijn dat dit nog niet zeker is en ik eerst een lijstje wil zien met hoeveel mensen en auto's er willen komen(misschien wil iemand een lijstje inventariseren??).
Een koffieleutdag kan zowiezo als jullie dat willen!?

Ik hoor het wel van jullie....
Antwoord
Is het dan, om op topic te blijven, dan geen goed idee om binnenkort een sjoet te houden in Woudenberg, en daar afspraken te maken hoe en wat met de sleuteldag.
Dan leren we lokatie en beheerders kennen, zij ons, vermaken we ons met sjoeten en weten aan het eind wie er gaat sleutelen en waarom niet. 8)
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:Is het dan, om op topic te blijven, dan geen goed idee om binnenkort een sjoet te houden in Woudenberg, en daar afspraken te maken hoe en wat met de sleuteldag.
Dan leren we lokatie en beheerders kennen, zij ons, vermaken we ons met sjoeten en weten aan het eind wie er gaat sleutelen en waarom niet. 8)

Klinkt goed. Zo kan iedereen eerst even de spreekwoordenlijke kat uit de boom kijken.

Daar verzamelen om vervolgens naar een paar leuke locaties te rijden!

Nou nog even een paar data. En een lijstje deelnemers.

- Zwarte Flirt
- Bert N
- Postma
- (Je naam toevoegen)
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Ik ben voor!

Prima locatie! (kleine 30 min, moet lukken).

En kom dan ook graag (als ik kan dan).
Als ik al voorkeursdata mag geven: liefst ergens in een weekend, maar niet 12 mei of met Hemelvaart...

Hoop jullie dan ook eens in het echt te ontmoeten!

Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
Postma 245 GL schreef:een lijstje deelnemers.

- Zwarte Flirt
- Bert N
- Postma
- Peter Timmer
- (Je naam toevoegen)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord

een lijstje deelnemers.

- Zwarte Flirt
- Bert N
- Postma
- Peter Timmer
- BartJu

- (Je naam toevoegen)
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
Citaat:- Zwarte Flirt
- Bert N
- Postma
- Peter Timmer
- BartJu
- Erik265

Leuk initiatief!
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Citaat:- Zwarte Flirt
- Bert N
- Postma
- Peter Timmer
- BartJu
- Erik265
- DopdeDouwer
Zou het er eindelijk van komen?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  oldtimerbeurs Autotron foto's jos245 8 6.776 22 November 2008, 21:51
Laatste bericht: ruuds70
  Volvolvo fotosjoet en ouwenelen bijeenkomst nr 2 Postma 245 GL 164 78.008 8 October 2008, 17:40
Laatste bericht: Zwarte Flirt

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)