Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Low Budget
Moet je trouwens je onderschrift niet eens aanpassen?
Antwoord
geestschrijver schreef:Je haalt me de woorden uit het toetsenbord, Filip. Is er hier nog iemand die gewoon 240 blijft rijden?
Robbert242DL schreef:Ik heb er nog wel 1.... en die rijdt als het perse moet...
ik heb er nog 2...niks aan de hand dus :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Die van mij kachelt ook nog steeds lekker door hoor. Valt allemaal nog wel mee.
Antwoord
En die van mij kachelt ook vast ergens rond......(geduld is een schone zaak)
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
of AJ neemt net zoalsikeen 245 voor maar 300.- euro en gooit er LPG in,([size=7px]legaal of niet)[/size] :lol: :lol: :lol:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
PP schreef:of AJ neemt net zoalsikeen 245 voor maar 300.- euro en gooit er LPG in,([size=7px]legaal of niet)[/size] :lol: :lol: :lol:

[size=9px]Is dit een bekentenis[/size]? :wink: :lol:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
geestschrijver schreef:Je haalt me de woorden uit het toetsenbord, Filip. Is er hier nog iemand die gewoon 240 blijft rijden?

Ja, ik! Nou ja, eigenlijk mijn vrouw.....
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord
Bestaan er eigenlijk ook volvo's voor gÃÂÃÂn budged ?
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
TheSaint77 schreef:ik vermoed dat dit een van de allerlaatste is met dit stompe front en deze achterlichten.

mmm t kan net met dit kenteken

maar dan ook wel een van de aller allerlaatste.
die is nog voor de zomer van 1989 geproduceerd.
dus zal wel iets van een showroom model zijn geweest of ergens geparkeerd hebben gestaan. wat is de Vincode? Zou het een belgische spec kunnen zijn?

zo te zien is het wel een echte mj 89

zwarte achterkant tussen de lichten, en geblindeerd ruitje.
alleen geen el. ramen dat is typisch voor een TIC
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
Nog een koopje!

Volvo 960 3.0i 24V AUTOMAAT OXFORT

Vestiging
Hooftman Autobedrijven
Waddinxveen
Telefoon : 0182-642100

Stuur e-mail naar deze aanbieder
Prijs € 10.900
Carrosserievorm Stationwagon
Transmissie Automaat
Bouwjaar 1996-06
Brandstof Benzine
Kleur Groen metallic
Aantal deuren 5
Kilometerstand131.900 km

Opties en opmerkingen:
ABS, Airbag(s), Airco, Alarm, Audio, Centr. deurvergrendeling, Cruise control, Elektrische ramen, Elec. verstelbare stoelen, Leren bekleding, Lichtmetalen velgen, Middenarmsteun, Schuif / Kanteldak, Start onderbreking, Stuurbekrachtiging, Verwarmde spiegel(s), Verwarmde voorstoel(en), Warmtewerend glas, Airbags voor, Automatic climate control, Centrale deurvergrendeling afstandbediend, Electrisch verstelbare bestuurdersstoel, Metallic lak, Mistlampen voor, Open dak electrisch, Stoelverwarming voor, Roof Rails, 5-persoons, 16 inch lichtmetalen velgen, 6 speakers, Achterspoiler, Alarm klasse III, Aluminium inleg, Armsteun voor, Bagagerolhoes, Cruise control, Electrisch verstelbare buitenspiegels, Electrische buitenspiegels verwarmd, Electrische ramen voor en achter, In hoogte verstelbare koplampen, Koplampsproeiers, Koplampwissers, Lederen bekleding, Lederen stuur, SIPS (Side Impact Protection System), WHIPS (Whiplash Protection System). Attentie Prijs op basis van het Basic Afleverpakket. Kijk voor de voorwaarden op de OCCASIONDEAL website.
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)