Estoque schreef:Van de oude impreza's vind ik de 22b wel gaaf (maar wie eigenlijk niet
).
Ik vind je R56 mini wel heel erg cool juist. ook leuk om te zien hoe je het wrapwerk hebt gedaan (forum post op NewMiniclub forum). Wat voor een soort folie heb je gebruikt?
Wrappen staat ook nog op mijn lijstje om weer eens op te pakken (heb 2 cursussen gevolgd bij Spandex), en wil graag zelf ooit een Winter camo look op mijn 245 Turbo maken (inclusief oude vierkante skikoffer, ala budget Jon Olssen
)
(nee ik stalk je niet, maar ik was benieuwd dus heb even een google sessie gedaan :p )
Thanks

En ik ben niet bang dat je me stalkt hoor. Ik had al een vermoeden dat je het wel op zou gaan zoeken
De Subaru was mijn eerste wrap, de Mini de tweede. Ik heb hem gewrapped met 3 verschillende folies (wit, goud en rood) van KPMF welke ik gekocht heb bij MDP Supplies in Engeland. De banen zijn met knifeless tape gemaakt. Alle logo's en teksten zijn door een vriend van me gesneden (cheapstickers.nl) en de geprinte stickers (rothmans logo op de kap en nog wat kleine stickers) heb ik weer bij een ander bedrijf besteld. Het ontwerp van de hele auto is van mijn hand.
Een Jon Olsson wrap was bij mij ook nog een tijdje een optie, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb gezien dit tegenwoordig veel gedaan word en je het zelfs als optie op een Audi kan bestellen. Niets mis met het ontwerp, maar ik ben graag "uniek".
Arn02 schreef:Makkelijk om in te bouwen in een 142 zeker niet. Dan zou ik inderdaad eerder voor een 4-pitter gaan. Sr20det wordt veel gedaan in diverse klassiekers (staat ergens een link naar eentje in een amazon). Zag laatste en Saab b206 turbo in een e30, ook leuk.
SR20DET is idd een mooi blok, alleen misschien nog iets te lastig/duur. Een blok aanschaffen kan misschien onder de 2000 euro, maar dan moet er nog tjoening op en een hele mikmak aan onderdelen. Uiteindelijk word het dan nog behoorlijk duur.
Als ik dan bijvoorbeeld een wat oudere BMW opzoek (735 van eind jaren 90 bijvoorbeeld), dan heb ik voor minder dan 2000 euro een complete (schade)auto uit Duitsland waar ik álles van af kan schroeven. Maar van BMW's heb ik weer geen kaas gegeten, dus geen idee of dat uberhaupt een goede basis is.
Maar goed... zo lang ik nog bezig ben om die 142 te ontroesten en uberhaupt klaar te maken voor een harttransplantatie heb ik nog de tijd om te researchen. Ruim de tijd dus