Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het is groen en het....
Patrik ''Manne'' Lindgren. Welbekend hier in Zweden.
Veel werk in dat ding.
245L VAN
Antwoord
Kost wa maar dan hedde ok wa Tongue
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
nice project Arn02! man you should delete some of your old messages because it wont let me to send you an answer to your message.:confused:
Antwoord
Jambon die 242 is ondertussen al verkocht, vorige week ergens opgehaald dacht ik,
Sprak patrik laatst nog even, goeie kerel,
En die 265 die die nu aan het bouwen is word ook wel weer heel wat.
Antwoord
Gisteren o.a. even wat zaken gedemonteerd om de ergste roestschade te inventariseren. Gegeven z'n leeftijd is deze auto echt keihard. De bakken zijn onderin rot maar dat is niet echt een groot probleem.

[Afbeelding: nffpdl.jpg]

De beruchte dorpel van de 245. Hard. Ik ga er wel ML o.i.d. inspuiten.

[Afbeelding: mcx01u.jpg]

[Afbeelding: 5a2s1j.jpg]

[Afbeelding: 241127n.jpg]

[Afbeelding: s2e8lz.jpg]
Antwoord
Wel zeldzaam dat de slotbalk goed is en de wielbakken niet.
Maar wel mooi : de wielbakken vervangen is een fluitje van een cent vergeleken met de slotplaat.
Antwoord
Kleine update. Auto staat binnen en is ontdaan van overbodigheden zoals motor, bak, front, etc. Geef me een volvo en ik trek hem uit elkaar.

[Afbeelding: nx5i4g.jpg]

Heb vanmiddag de voorruit er (gaaf) uitgekregen. Viel niet mee want hij was al een keer vervangen en zat in taaie moderne kit. Omdat het zo'n ouwe is zat de chromen raamlijst met metalen klemmetjes vast. Dit gaat niet meer terug want ik ga naar een modelletje '82 of wat is het. De derde variant zeg maar, met plastieken klemmen. In de sponning zitten allemaal sleufjes waar de metalen klemmen in zaten. Kan ik die gewoon laten zitten, of is het handiger ze vlak te tikken en eventueel dicht te lassen?

[Afbeelding: 2cwwky8.jpg]
Antwoord
Ik heb ze dicht geknepen met een tang, dan worden ze weer mooi plat. Voor de zekerheid heb ik de hele sponning nog een keer in de brantho gezet en de sleufjes mooi dicht geverfd.
Antwoord
Ik had volgens mij ooit al een keer gezegd dat lang geleden een 245 met BMW blok op marktplaats had gezien. Toen wel geinformeerd naar de prijs, maar volgens mij was de auto nog niet helemaal af toen, aangezien ik geen verstand heb va BMW spul toen alleen geïnformeerd...
De bouwer en auto zie ik net weer opduiken op turbobricks.
http://forums.turbobricks.com/showpost.p...count=8137
Antwoord
Leuke bak. Dat is dat ding met die Spykerstoelen he. Ben wel benieuwd hoe die bepaalde problemen heeft opgelost. Hoewel d'r eigenlijk niet zoveel zijn met een m50. Motordimensies zijn bijna hetzelfde als een b2xxx.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  245 verschoten groen Joost Zuidam 49 43.716 1 March 2018, 13:55
Laatste bericht: SFRC
  verschoten groen Joost Zuidam 0 1.803 14 March 2016, 15:02
Laatste bericht: Joost Zuidam

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)