Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wij zochten ruimte...
is dit dan de 6 cilynder uit de volkswagen LT
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Mastertje schreef:Nu nog even een brandstofklepje vinden ofniet Wink

Klepje zit er al weer aan ! En ik zal vanmiddag eens even een paar foto's schieten, nog even geduld
Antwoord
Kennelijk is er zowel behoefte aan uitleg als plaatjes hier.

De 5 cilinder diesel komt uit het volgende apparaat:
[Afbeelding: th_Audi1005Djpg.jpg]
Audi 100 5D (waar zie je die dingen nog?)

De 6 cilinder diesel is bekend van de Volkswagen LT:
[Afbeelding: th_VWLT.jpg]
't Is toch altijd schitterend om te zien hoe houdbaar die Duitse producten zijn.

Nu, er bestaat ook een 4 cilindervariant van die motor, maar die vind je in die oude VW Golfjes enz... Die dingen zijn wel bekend vrees ik.

Opeens bekruipt mij het gevoel dat Volvo's eigenlijk helemaal niet zo vierkant zijn.
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
Antwoord
die motor zit ook in de 940 diesel.Ik rij wel s een enkele keer in die auto van een vriend van mij. Met turbo is dat een echte krachtpatser op hogere snelheid
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
en je kunt met je volvo ook lekker naar vw LT-meetings
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
MP schreef:Audi 100 5D (waar zie je die dingen nog?)

Hier? (Weliswaar iets jonger...)
Antwoord
toch grappig, dat is echt een oude auto, een 240 van die leeftijd oogt veel actueler
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Hey MP,
Welke VOLVO-bijbel gebruik jij. Dat je al die dingen zo op kunt noemen.

Ik weet die dingen die jij aangeeft, bijvoorbeeld die 5 cylinder diesel voor Finland etc. Maar bij de lijstjes uit mijn boek staat dat niet duidelijk omschreven.

Overigens mooie auto jargo. Het valt me op dat er nu wat meer vroege diesels voorbij gaan komen. Ik was een beetje bang dat ze uitgestorven waren.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
Hey 480rider,

't Is waarschijnlijk een gevaarlijke combinatie tussen autotik en autoboekjes. Tot op heden heb ik nog geen Volvo-bijbel gevonden, of iets dat in de buurt kwam. Meerdere bronnen met elkaar vergelijken levert namelijk nogal wat tegenstrijdige info op. Een beetje winkelen en logisch nadenken, dat werkt denk ik 't beste.
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
Antwoord
zo, nu een paar dagen volvo rijden bevalt erg goed! Iemand een idee hoe ik een normale radio in dat enorme gat bouw onderin? Is daar een frame voor ofzo?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)